În companiile cu activităţi de call-center lucrau peste 14.000 de angajaţi în 2014, de trei ori mai mulţi faţă de 2008, sectorul fiind astfel printre cele mai efervescente de pe piaţa muncii.
Valul de angajări nu se opreşte însă, companiile din domeniu anunţând angajări de sute de oameni anual, iar candidaţii vin de multe ori din rândul studenţilor, dar şi al absolvenţilor de studii superioare, scrie Ziarul Financiar.
"Ideea de a lucra într-un call-center este o chestie de temporalitate, este bine dacă aleg această cale în timpul facultăţii, dar nu este drumul spre o carieră de succes după ce termină studiile superioare. Ca să lucrezi într-un call-center nu este necesar să termini o facultate. Ca o experienţă de viaţă sau posibilitate de a câştiga nişte bani, este o treabă bună, dar nu se pune problema carierei", spune Dumitru Miron, decan al Facultăţii de relaţii economice internaţionale (ASE).