Înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franţa au înregistrat în primul trimestru o creştere de 25,5%, cea mai puternică în rândul mărcilor de volum, la 28.349 unităţi, susţinută de un avans de peste 50% în luna martie, de asemenea cel mai ridicat de pe piaţa franceză.
Vânzările de maşini noi au crescut în Franţa cu 2,9% în primul trimestru, la 446.615 unităţi, după un avans de 8,9% în martie, la 179.871 unităţi. Piaţa a beneficiat în martie de cererea pentru modele noi, în special ale constructorilor francezi Peugeot Citroen şi Renault, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile.
Cota de piaţă a Dacia a avansat de la 5,21% în primele trei luni ale anului trecut la 6,35% în aceeaşi perioadă din acest an.
Înmatriculările Renault au urcat cu 8,1% în primele trei luni ale anului, la 89.041 de maşini, iar în luna martie au crescut cu 14%, la 37.221 unităţi.
Dacia Sandero ocupă poziţia a şasea în topul celor mai bine vândute modele în primul trimestru, cu 13.137 de autoturisme şi o cotă de piaţă de 2,9%. Pe primele zece poziţii se află doar modele ale grupurilor franceze Peugeot Citroen şi Renault.
SUV-ul Duster al Dacia se află pe locul 13, cu vânzări de 10.432 de maşini şi cotă de piaţă de 2,3%, Logan MCV II ocupă locul 53 cu înmatriculări de 1.945 de autoturisme şi cotă de piaţă de 0,4%. Dacia este prezentă în top 100 al celor mai vândute modele şi cu Lodgy, cu 1.655 de maşini livrate în primele trei luni şi o cotă de piaţă de 0,4%.
În luna martie, înmatriculările Dacia au crescut cu 52,7%, la 10.305 de maşini.