Dacia, vedetă pe piaţa auto franceză | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Dacia, vedetă pe piaţa auto franceză

Înmatriculările de autoturisme noi Dacia în Franţa au înregistrat în primul trimestru o creştere de 25,5%, cea mai puternică în rândul mărcilor de volum, la 28.349 unităţi, susţinută de un avans de peste 50% în luna martie, de asemenea cel mai ridicat de pe piaţa franceză.
Vânzările de maşini noi au crescut în Franţa cu 2,9% în primul trimestru, la 446.615 unităţi, după un avans de 8,9% în martie, la 179.871 unităţi. Piaţa a beneficiat în martie de cererea pentru modele noi, în special ale constructorilor francezi Peugeot Citroen şi Renault, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile.
Cota de piaţă a Dacia a avansat de la 5,21% în primele trei luni ale anului trecut la 6,35% în aceeaşi perioadă din acest an.
Înmatriculările Renault au urcat cu 8,1% în primele trei luni ale anului, la 89.041 de maşini, iar în luna martie au crescut cu 14%, la 37.221 unităţi.
Dacia Sandero ocupă poziţia a şasea în topul celor mai bine vândute modele în primul trimestru, cu 13.137 de autoturisme şi o cotă de piaţă de 2,9%. Pe primele zece poziţii se află doar modele ale grupurilor franceze Peugeot Citroen şi Renault.
SUV-ul Duster al Dacia se află pe locul 13, cu vânzări de 10.432 de maşini şi cotă de piaţă de 2,3%, Logan MCV II ocupă locul 53 cu înmatriculări de 1.945 de autoturisme şi cotă de piaţă de 0,4%. Dacia este prezentă în top 100 al celor mai vândute modele şi cu Lodgy, cu 1.655 de maşini livrate în primele trei luni şi o cotă de piaţă de 0,4%.
În luna martie, înmatriculările Dacia au crescut cu 52,7%, la 10.305 de maşini.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro