* în ultima vreme, instituţiile din subordinea Primăriei au acordat o mai mare atenţie acestei zone din ”buricul târgului”, iar rezultatele sunt vizibile * de aceleaşi măsuri urmează să beneficieze, probabil, şi alte zone din municipiu
Serviciul de Utilitate Publică, Administrare şi Gospodărire Locală (SUPAGL) şi Seroplant au scos ”la lumină” curtea interioară a blocurilor de la Romarta Nouă. De fapt, este vorba de a treia intervenţie în această zonă: prima a constat în reabilitarea/modernizarea şi dotarea la ultimele standarde a locului de joacă pentru copii (de atâtea ori vandalizat şi mereu reparat); apoi, realizarea în apropiere, pe un teren viran, a unei parcări cu circa 30 de locuri, iar cea de-a treia intervenţie, de amploare, s-a declanşat cu puţin timp în urmă. Concret, Seroplant a toaletat în ritm alert toţi arborii din zonă, ceea ce a facilitat nu doar căpătarea unui aspect civilizat al perimetrului dar şi pătrunderea luminii, mai ales că lămpile de iluminat public sunt cam ”răruţe” în parcarea auto. Iar SUPAGL a dus greul intervenţiei, angajându-se în realizarea unei noi parcări auto pe o mare suprafaţă. Deoarece, după cum ne-a declarat ing. Dumitru Munteanu, directorul SUPAGL, “ a fost nevoie de egalizarea vechii parcării, din beton, realizată în anii 80, şi foarte mult degradată în timp. Astfel, s-au astupat unele gropi, iar denivelările, tot din beton, s-au «decopertat», ca să spunem aşa. Acum se procedează la scoaterea şi aducerea la cotă a bordurilor de la prima parcare, precum şi rezolvarea problemei geigerelor. E adevărat că s-au înregistat şi «timpi morţi» în aducerea şi turnarea asfaltului, întrucât acest produs îl procurăm de la o firmă de construcţii şi trebuie să stăm la rând, ne strecurăm până când încărcăm o maşină cu asfalt. Asta e…”.
Asociaţiile de proprietari din zonă şi mai ales sutele de conducători auto care vin zilnic la ANAF solicită asfaltarea inclusiv a prelungirii Griviţei dinspre Călăraşi, precum şi a străzii Delfinului/Hexagoane, spre amintita instituţie financiară. ştiut fiind că acum câţiva ani acest traseu s-a reabilitat, însă operaţiunea a fost făcută în ianuarie, pe un ger că nici nu puteai vorbi de aplicarea
corespunzătoare a amorsei, iar asfaltul s-a turnat cu mare chin. Urmările de atunci ale hei-rupismului putând fi văzute acum...