Curg reclamaţiile din partea brăilenilor, care cer ajutorul Jandarmeriei | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Curg reclamaţiile din partea brăilenilor, care cer ajutorul Jandarmeriei

oamenii reclamă în general probleme cu vecinii, scandalurile provocate în apropierea locuinţelor, sau muzica dată prea tare, la ore nu prea rezonabile • dacă în anii trecuţi veneau 2-3 plângeri pe an, acum, numai de la începutul acestui an, la Jandarmerie au fost înregistrate şi evident rezolvate peste 40 de petiţii

 

Micile găşti de cartier, care au un comportament inadecvat şi uneori deranjant pentru cetăţeni, sau vecini puşi pe scandal sunt “personajele principale” întâlnite în reclamaţiile depuse la Jandarmerie.

În acest an, numărul sesizărilor transmise de cetăţeni, către Jandarmeria Brăila, a înregistrat o creştere semnificativă. Astfel, dacă în anii trecuţi, jandarmii primeau 2-3 petiţii pe an, în 2017, numai în prima jumătate, numărul sesizărilor depăşeşte 40. După cum ne-a declarat inspectorul şef Vasile Moţ, în cadrul unei conferinţe de presă, brăilenii au căpătat mai multă încredere în jandarmi şi nu se tem să le ceară sprijinul, toate sesizările transmise fiind rezolvate în cel mai scurt timp. Totuşi, în municipiu, nu există o zonă critică, dacă ne putem exprima în acest mod. Conducerea Inspectoratului de Jandarmi Judeţean (IJJ) Brăila ne-a relatatat faptul că, de fiecare dată, zona cu cele mai multe sesizări se schimbă. Astfel, la începutul acestui an, sesizările au venit teanc din partea cetăţenilor din zona centrală a oraşului, iar în martie cele mai multe sesizări cu privire la anumite incidente s-au înregistrat în zona cartierului Brăiliţa.

Reclamaţiile către IJJ se transmit atât telefonic, cât şi direct la sediul instituţiei sau online.

De la începutul anului şi până în prezent, jandarmii au executat 314 misiuni de asigurare a ordinii publice şi a acţionat pentru păstrarea climatului de ordine şi siguranţă publică pe timpul desfăşurării unor marşuri, pichetări sau evenimente culturale sau sportive, în municipiu. Efectivele Jandarmeriei au executat un număr de 54 acţiuni de intervenţie, din care 23 intervenţii pentru aplanarea unor conflicte şi 31 intervenţii pentru rezolvarea altor situaţii.

Un obiectiv important a fost menţinerea ordinii publice, atât prin executarea misiunilor specifice Jandarmeriei Române, conform Legii 550/2004, cât şi în sistem integrat, prin constituirea de patrule mixte în mediul urban, mediul rural şi intercomunale. Au fost executate 1.495 misiuni de menţinere a ordinii publice.

Pentru îndeplinirea misiunilor specifice în domeniul ordinii şi siguranţei publice şi protecţiei cetăţenilor, IJJ Brăila a adoptat un dispozitiv de acţiune format dintr-un detaşament de jandarmi mobil, o grupă de supraveghere şi intervenţie dislocată în oraşul Însurăţei, o grupă de supraveghere şi ordine publică dislocată în oraşul Ianca şi un post de jandarmi dispus în Staţiunea Lacu-Sărat.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro