Piesa „Hello" a cântăreţei britanice Adele a avut un debut fenomenal, devenind cel ascultat hit al anului de la lansarea sa vineri pe YouTube, cu aproape 94 de milioane de vizualizări, relatează agerpres.ro.
Videoclipul alb-negru al acestei balade melancolice a fost accesat, în medie, de un milion de ori în fiecare oră a zilelor de vineri şi sâmbătă, iar marţi după amiază piesa acumulase aproape 94 de milioane de vizualizări. Nici un alt videoclip - nici măcar trailer-ul viitorului „Star Wars: The Force Awakens" - nu au avut un start mai bun în 2015, a indicat YouTube pe blogul său marţi. La rândul său, canalul de muzică Vevo a indicat că „Hello" a înregistrat un record şi pe platforma sa, unde piesa a fost vizionată de 27 de milioane de ori în primele 24 de ore de la lansare.
Nu în ultimul rând, revista de profil Billboard susţine că „Hello" este pe punctul de a bate recordul la single-ul cel mai bine vândut pe internet de la prima săptămână de la lansare în Statele Unite. „Hello", al cărei videoclip a fost regizat de cineastul canadian Xavier Nolan, este primul single de pe albumul „25", semnat de Adele, care va apărea la 20 noiembrie.