Utilizatorii de Facebook postează tot mai puţine informaţii despre gândurile lor sau despre întâmplările prin care trec pe reţeaua de socializare. Acest lucru i-a determinat pe cei de la Facebook să introducă tot mai multe ştiri dedicate brandurilor sau să redistribuie videoclipuri.
Rata totală a mesajelor distribuite a scăzut cu 5,5% între jumătatea anului 2014 şi jumătatea anului 2015, rezultând mai puţine postări pentru News Feed. Potrivit raportului citat de The Information, volumul postărilor personale ale utilizatorilor a scăzut cu 21 la sută în aceeaşi perioadă menţionată. Declinul continuă şi în acest an.
Reţeaua Facebook a fost gândită tocmai pentru acest tip de mesaje personale, iar acest declin reprezintă o problemă serioasă pentru cei de la Facebook. Potrivit raportului, administratorii reţelei au alocat deja o echipă care se ocupă de analizarea acestei situaţii şi de identificarea unor modalităţi pentru creşterea distribuirii mesajelor personale pe paginile de profil ale utilizatorilor.
Cei de la Facebook au minimalizat importanţa raportului The Information transmiţând că „oamenii continuă să distribuie o sumedenie de mesaje pe Facebook, nivelul total al mesajelor distribuite continuă să fie nu doar puternic, dar similar cu anii anteriori".