Iniţial, Chaleo Yoovidhya a scos pe piaţă o băutură energizantă numită "Krating Daeng", care se vindea în Thailanda şi în câteva alte ţări din Asia şi avea o etichetă ce înfăţişa doi tauri în poziţie de atac.
În 1984, Chaleo Yoovidhya împreună cu antreprenorul austriac Dietrich Mateschitz au tranformat băutura într-un brand internaţional. Numele de "Red Bull" reprezintă traducerea în limba engleză a denumirii iniţiale.
Red Bull este acum vândută în 164 de ţări, iar compania deţine şi numeroase echipe de sport. Din 1987 şi până în prezent s-au vândut, se pare, peste 30 de miliarde de doze de energizant.
Comentarii
Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.