Cozi uriaşe pe holurile Spitalului judeţean | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Cozi uriaşe pe holurile Spitalului judeţean

zeci de pacienţi au aşteptat ieri (n.r. marţi, 24 septembrie), ore în şir pe holurile Spitalului Judeţean de Urgenţă Brăila pentru a-şi face analize medicale • nemulţumiţi de timpul prea mare de aşteptare, care în unele cazuri a fost şi de 4 sau 5 ore, unii bolnavi s-au declarat învinşi de sistem şi au renunţat să mai aştepte

 

Zi de calvar pentru zeci de bolnavi, care aşteptau ieri (n.r. -marţi, 24 septembrie) pe holurile Spitalului Judeţean de Urgenţă Brăila pentru a-şi face analize medicale. Deşi, teoretic, unitatea spitalicească nu duce lipsă de personal sanitar, marţi, în cabinetul de recoltări sânge din corpul de pe  Şoseaua Buzăului, era o singură asistentă, vizibil depăşită de numărul mare de pacienţi. Copii bolnavi, vârstnici şi oameni învoiţi de la serviciu s-au aşezat la cozi încă de la primele ore ale dimineţii şi au aşteptat să-şi facă analize la sânge. Unora le-a venit rândul abia după 4, 5 ore de aşteptare, în timp ce alţii, mai neputincioşi, au renunţat la idee şi au părăsit încăperea. Într-o sesizare trimisă pe adresa redacţiei, două persoane s-au arătat profund dezamăgite de modul în care sunt trataţi oamenii de rând într-un spital public, fie ei asiguraţi . “A fost dezastru. Am stat de la 8 la 13. Era o singură asistentă care stătea 30 de minute la pacient. Din jumătate în jumătate de oră pleca să mai pună şi perfuzii în alt cabinet. Toată lumea era foarte revoltată. Au vrut să spargă uşa, asistenta s-a închis în cabinet (...)Am stat 2 ore la coadă pentru a-mi face foaia şi restul timpului, la altă coadă pentru recoltare. A înţepat copilul de 4 ori. Aşa de pricepută era” , s-a plâns un bolnav care a preferat să rămână anonim. Întrebaţi despre această situaţie, reprezentanţii spitalului au pasat vina mai departe. “Punctul de recoltă aparţine firmei Medcenter care îşi organizează propria activitate. Am verificat activitatea din 24.09.2019 şi informaţia care mi s-a comunicat este că au funcţionat 3 asistente. Conducerea spitalului nu poate interveni în activitatea Medcenter” , a declarat directorul medical al Spitalului Judeţean de Urgenţă Brăila, dr. Alina Neacşu. Aşadar, chiar dacă bolnavii sunt asiguraţi medical şi au contribuit  la sistemul asigurărilor sociale de sănătate, ei trebuie să suporte “tratamentul” unui furnizor medical privat şi nimeni “nu poate interveni” . Nimeni nu spune însă de ce punctul de recoltă nu poate fi externalizat altui furnizor privat, dacă actualul reprezentant medical le încalcă drepturile asiguraţilor din Brăila.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro