"Avem gata planurile pentru consolidarea si modernizarea stadionului. Marti au venit si acum sint la mine. Vineri ne intilnim cu doi ofertanti, doi constructori, sa vedem cine prea lucrarea. Nu ma intereseaza cit vor costa lucrarile. Important este ca vom plati. Oricum, eu nu mai vorbesc de cheltuieli niciodata", a spus Copos.
Oficialul giulestean s-a aratat nemultumit de faptul ca nici acum nu s-au incheiat negocierile cu Ministerul Transporturilor (n.r. - proprietarul arenei) privind concesionarea Stadionului Giulesti - Valentin Stanescu. "Important este ca incepem lucrarile. Cu sau fara un raspuns final din partea Ministerului Transporturilor, noi o facem. Daca tot sintem injurati de suporteri, de toata lumea, o sa incepem. Nu mi se pare normal ca nu avem nici pina acum incheiate negocierile de concesionare a stadionului, dar asta este", a adaugat Copos.
Directorul general al FC Rapid, Constantin Zotta, sustine pe site-ul oficial al clubului, ca sint sanse ca lucrarile de consolidare ale tribunei I si peluzei I sa se incheie pina la data primului meci din cupele europene. "Noi speram ca negocierile sa aiba rezultatul asteptat, dar, chiar si asa, domnul Copos este decis sa suporte, pe cheltuiala sa, lucrarile de consolidare a stadionului. In aceste conditii, avem sperante ca, pina la data primului joc din cupele europene, sa putem reda in folosinta macar tribuna I", a declarat Constantin Zotta.
Din vara anului trecut, cind s-a interzis accesul spectatorilor la tribuna I si la peluza I, capacitatea stadionului s-a redus de la 19.100 de locuri la 10.649, putind fi utilizate insa doar 9.585 de scaune (cite ramin dupa eliminare unei cote de sigurnata de 10%). Redeschiderea pentru public a tribunei I ar mai putea aduce 2.343 de persoane pe stadion.