• până pe data de 6 ianuarie, brăilenii interesaţi se pot înscrie pentru postul de referent II – Serviciul de Resurse Umane • candidaţii trebuie să aibă curs în domeniul informatic, ei urmând să dea examenul la începutul lunii februarie
Persoanele care au cunoştinţe în domeniul informatic pot să se angajeze în cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Brăila. Instituţia organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de execuţie de personal contractual, referent II la Serviciul Resurse Umane – compartiment secretariat, documente clasificate şi arhivă. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale, conform art. 3 din HG nr. 286/2011 actualizat, dar şi unele condiţii specifice:
Ei trebuie să fie absolvenţi de liceu, cu examen de bacalaureat, şi să fi urmat un curs în domeniul informatic, certificat prin diplomă/certificat/atestat recunoscut de Ministerul Muncii şi/sau Ministerul Educaţiei Naţionale. Pentru acest post nu există condiţie referitoare la vechime.
Cei interesaţi pot depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial, respectiv în perioada 22.12.2016 – 06.01.2017 (inclusiv), la sediul IPJ Brăila.
Proba scrisă a examenului se va desfăşura în data de 03.02.2017, începând cu ora 11.00 iar interviul are loc în data de 08.02.2017, începând cu ora 10.00.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din cadrul IPJ Brăila, telefon 0239/606100, interior 20009/20112 de luni până vineri, între orele 12.00-14.00, persoană de contact - comisar şef de poliţie Duţu Elena.