Concluzia unui studiu privind lungimea titlurilor! | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Concluzia unui studiu privind lungimea titlurilor!

Un studiu realizat de revista Royal Society sugerează că lungimea unui titlu la un material care prezintă o descoperire ştiinţifică influenţează impactul difuzării sale. Sunt preferate articolele cu titlu scurt, considerate mai uşor de înţeles, relatează agerpres.ro.
Complicate, plictisitoare sau prea lungi, articolele ştiinţifice au reputaţia că nu sunt uşor de lecturat. Un mare număr de cercetări sunt publicate anual, unele cu un impact major, altele trecând neobservate.
Cercetători în ştiinţa comportamentului de la universitatea Warwick din Marea Britanie au încercat să afle dacă titlul unei descoperiri ştiinţifice îi poate influenţa impactul.
Rezultatul a fost că oamenii de ştiinţă sunt cititori la fel ca ceilalţi. Ei preferă să citească articole cu titlu scurt, pe care le consideră mai uşor de înţeles. Studiul a relevat că descoperirile ştiinţifice prezentate sub un titlu scurt sunt preferate de un număr mai mare de cititori şi, prin urmare, difuzate în mai multe exemplare.
Potrivit lui Adrian Letchford, coautor al studiului, lungimea titlului nu este totuşi singurul factor de succes. Alte studii au demonstrat că autorul, domeniul de studiu şi prezenţa a două puncte în titlu sunt de asemenea factori determinanţi pentru difuzarea pe scară largă a unei descoperiri, conchide Letchford.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro