• în perioada 20 decembrie – 6 ianuarie inclusiv, compartimentele respective nu vor avea program de lucru cu publicul, având în vedere necesitatea realizării în bune condiții a operațiunilor aferente sfârșitului de an • documentele, cererile și acțiunile pot fi depuse exclusiv prin mijloace de comunicare electronică (e-mail, fax și servicii poștale)
Fără program cu publicul la anumite compartimente ale Tribunalului Brăila, în următoarele trei săptămâni. Totul revine la normal din 9 ianuarie.
Biroul Informare și relații Publice al Tribunalului Brăila aduce la cunoștință faptul că, în perioada 20 decembrie 2022 – 6 ianuarie 2023 inclusiv, compartimentele Arhivă șI Registratură din cadrul Tribunalului Brăila nu vor avea program de lucru cu publicul, având în vedere necesitatea realizării în bune condiții a operațiunilor aferente sfârșitului de an.
Documentele, cererile și acțiunile pot fi depuse exclusiv prin mijloace de comunicare electronică permis de lege: e-mail – registratura.tr-braila@just.ro, fax – 0239.612.608 și servicii poștale.
Potrivit comunicatului transmis de la instanță, avocații, lichidatorii judiciari și experții judiciari vor avea aces la dosarul electronic, acolo unde este posibil și vor transmite documentele prin fax, e-mail și poștă.
Programul de lucru cu publicul al compartimentelor care desfășoară această activitate, la nivelul Tribunalului Brăila, va reveni la normal începând cu data de 9 ianuarie 2023, după cum a precizat purtătorul de cuvânt al Tribunalului Brăila, expert superior Georgiana Streche.