Consiliul Judeţean Brăila va implementa un proiect în valoare de aproximativ 1 milion de lei noi, pentru promovarea turistică a municipiului şi judeţului Brăila. Din costul total al proiectului, contribuţia financiară a CJ Brăila va fi de 2% din valoarea cheltuielilor eligibile, adică aproape 20.000 de lei şi încă 12.500 de lei cheltuieli neeligibile. De asemenea, pe perioada implementării proiectului, TVA-ul va fi plătit tot de către CJ, însă, la final, Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Regional va rambursa TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile.
Aşa cum a explicat şeful Direcţiei de Programe din cadrul CJ Brăila, Gabi Ioan, obiectivul general al proiectului constă în "dezvoltarea şi consolidarea turismului brăilean prin promovarea produselor turistice reprezentative ale judeţului". Mai clar, se doreşte sporirea vizibilităţii obiectivelor turistice din judeţul Brăila, prin realizarea unei promovări originale şi competitive şi transformarea potenţialilor vizitatori în turişti fideli. Pentru promovare au fost selectate Parcul Natural Balta Mică a Brăilei, Mânăstirea Măxineni, Muzeul Brăilei, Centrul Cultural "Nicăpetre" şi Casa "Panait Istrati". Cu banii alocaţi în cadrul proiectului se vor realiza 3.000 de albume şi 3.000 de DVD-uri de promovare turistică, 10.000 de pliante, 1.000 de postere, 1.500 de foi volante, 5.000 de cărţi poştale, un film turistic, 5 panouri luminoase şi un portal de informaţii turistice. Gabi Ioan a mai ţinut să precizeze că din cauza unor restricţii pe care linia de finanţare le are, nu au putut fi trecute pe lista obiectivelor staţiunea Lacu Sărat şi lacul Blasova.
Materialele de promovare nu vor fi vândute, ci distribuite gratuit, inclusiv ambasadelor străine din România. Totodată, la propunerea consilierilor judeţeni, s-a luat în calcul participarea cu aceste materiale la târguri turistice interne şi internaţionale, dar şi eventualitatea organizării unui astfel de eveniment în Brăila.