* primarul chiar s-a ”dezlănțuit” la adresa societății care administrează rețeaua electrică din Brăila, mai ales a “doamnelor de la Call center care în plină criză creată de viscol și ninsoare pur și simplu și-au închis telefoanele”
Codul roșu de viscol și ninsoare de weekendul trecut a lăsat peste 44.000 brăileni fără curent electric. În unele zone inclusiv ieri, 29 noiembrie, încă se lucra la remedierea avariilor. Din acest motiv, în cadrul unei conferințe de presă, președintele Consiliului Județean Brăila, Francisk Chiriac, și primarul municipiului, Marian Dragomir, au criticat modul în care “Electrica” a gestionat întreaga situație.
“Haideți să analizăm cum s-au mișcat cei de la Electrica. Eu sunt nemulțumit de modul în care au acționat în județ, de faptul că rețeaua este foarte învechită și că de ani de zile nu s-a investit în această rețea din județul Brăila. O să informăm și primul-ministru, să vedem care sunt măsurile ce se impun astfel încât, în viitor, să nu mai avem probleme la acest capitol. Știu că mai sunt gospodării unde echipele lucrează. O să cerem și noi niște date să vedem dacă au fost alocați bani pentru județul Brăila, dacă ei au fost folosiți sau dați înapoi, dacă au fost ceruți bani pentru investiții... Nu este primul episod de acest gen și localitățile rămân fără curent ore sau zile întregi”, a declarat președintele CJ Brăila.
Tot nemulțumit s-a declarat și primarul Dragomir. Mai întâi, acesta a afirmat că apreciază eforturile muncitorilor care s-au deplasat pe teren să rezolve avariile. Apoi, asemeni viscolului care s-a dezlănțuit duminica trecută în Brăila, așa s-a “dezlănțuit” și el la adresa “Electrica”.
“Mă nemulțumește un lucru și vreau să îl condamn efectiv: atitudinea unor doamne care lucrează la «Electrica» sau la Call centerul de la «Electrica», care este pe undeva pe la Ploiești și care ori de câte ori apare o furtună cât de mică sau de ori de câte ori apare o problemă cu iluminatul într-o zonă a orașului, își închid telefoanele. Să știți că nu doar acum și-au închis telefoanele, ci de fiecare dată își închid telefoanele. Dar acum a fost cu atât mai grav pentru că, pe lângă investiții, pe lângă oamenii care lucrează în teren, pe viscol, este vorba și de comunicare. Și oamenii nu sunau la «Electrica» ca să vadă ce face operatoarea sau că n-aveau cu cine vorbi acasă. Oamenii sunau la «Electrica» pentru că aveau o problemă reală, pentru că aveau copii mici și nu funcționa centrala, că n-aveau curent. Și-ar fi dorit acei oameni să afle că sunt echipe pe teren, unde lucrează acele echipe, cât va mai dura... Că dura o oră, că dura patru ore, că dura o zi întregă, măcar știau și își luau măsuri. Dar doamnele de la «Electrica» și-au închis telefoanele. Și nu răspundeau! Știm asta pentru că am sunat și noi!”, a declarat primarul Marian Dragomir.
Edilul a continuat apoi în aceeași manieră și i-a catalogat drept incompetenți pe angajații de la Call centerul companiei.
“Tot acele doamne, când nu este nicio problemă de acest gen, dar e o problemă cu faptul că nu este luminată o stradă din municipiu, le spun oamenilor să sune la Primărie. Pentru că acele doamne de la Call center, deși atât noi, cât și «Electrica», am făcut adrese scrise către Call center, nu știu nici la ora actuală că rețeaua de iluminat public în municipiul Brăila și stâlpii aparțin «Electrica» și nu Primăriei. Dar pentru «Electrica» și acele doamne de la Call center este foarte ușor să arunce motanul și să își odihnească fundurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor lucruri simple. Cât mai durează până când va veni energia electrică și la ei acasă! Este absolut de condamnat că de fiecare dată - și chiar și acum e posibil - să nu funcționeze acel Call center în condiții optime. Și au trecut atâtea zile de la ninsoare”, a mai spus Dragomir.