Marca Dolce&Gabbana va fi boicotată de nume grele din lumea mondenă mondială. Scandalul a început după ce unul dintre creatorii firmei, designerul Domenico Dolce, a spus despre bebeluşii aduşi pe lume cu ajutorul fertilizării in vitro că sunt sintetici. Primul care a reacţionat dur a fost cântăreţul britanic Elton John. El şi partenerul său de viaţă au doi copii aduşi pe lume de o mamă surogat supusă acestei tehnici.
De când au declarat pentru o revistă din peninsulă că sunt împotriva familiilor gay şi că nu sunt de acord cu crearea copiilor în laboratoare, designerii italieni Domenico Dolce şi Stefano Gabbana sunt ţinta unui tir nesfârşit de critici dure, care în final s-ar putea răsfrânge asupra afacerii lor.
"Nu sprijinim copiii chimici şi uterele închiriate: viaţa are cursul ei natural, există anumite lucruri care nu trebuie schimbate", au spus cei doi creatori de modă, potrivit revistei "Panorama".
Elton John a fost primul care s-a simţit lezat
Popstarul britanic Elton John s-a căsătorit recent cu partenerul lui de viaţă David Furnish şi împreună au doi copii. Ambii au fost aduşi pe lume de o mamă surogat supusă tehnicii de fertilizare in vitro, aşa că reacţia lui Elton John pe reţelele de socializare a căzut ca un trăznet, potrivit tvr.ro.
Cum vă permiteţi să spuneţi despre minunaţii mei copii că sunt sintetici. Să vă fie ruşine că emiteţi judecăţi de valoare în legătură cu fertilizarea in vitro - un miracol care a permis oamenilor iubitori, atât bisexuali cât şi homosexuali să-şi îndeplinească visul de a avea un copil, a scris Elton John pe Instagram.
Tot Elton John a fost cel care a hotărât să boicoteze celebra marca. I s-au alăturat Victoria Beckham, Courtney Love sau Ricky Martin şi Madonna.
Madonna, critic virulent
De altfel, zilele trecute, cântăreaţa americană a publicat un mesaj virulent pe reţelele de socializare. Textul ei a fost însoţit de o fotografie ce a fost inclusă în campania Dolce&Gabbana din sezonul toamnă-iarnă 2010/2011, în care Madonna a pozat purtând în braţe un bebeluş.
Reacţia artistei americane era aşteptată cu mare interes de opinia publică, întrucât artista a fost imaginea oficială a casei italiene în anul 2010. În mesajul ei, Madonna a spus că "toţi bebeluşii au un suflet, indiferent de felul în care vin pe lume sau de familia în care se nasc".
"Nu există nimic sintetic într-un suflet", a adăugat Madonna.
Apoi, Madonna a continuat într-un stil şi mai virulent, adresându-se în mod direct celor doi designeri italieni: "Putem noi oare să respingem FIV (fertilizarea in vitro) şi sarcinile surogat? Fiecare suflet se naşte pentru a ne învăţa o lecţie. Dumnezeu îşi pune amprenta asupra tuturor lucrurilor, chiar şi asupra tehnologiei. Gândiţi înainte de a vorbi!".