* contribuabilii pot afla acum informaţii şi prin intermediul Call-Center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) oferă îndrumare şi asistenţă contribuabililor în domeniul fiscal şi cel al tehnologiei informaţiei prin intermediul Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.
”Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii de declarare sau de plată. De asemenea, agenţii Call-center oferă asistenţă contribuabililor şi prin intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul ANAF”, transmite instituţia printr-un comunicat de presă.
ANAF mai precizează că prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informaţii în domeniul contabil.
”În situaţia în care în timpul convorbirii telefonice, agenţii Call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale prin care pot obţine informaţiile de care au nevoie”, se mai precizează în comunicatul de presă.