Cătălin Boboc: PSD duce o campanie ilegitimă şi imorală prin folosirea USL | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

Cătălin Boboc: PSD duce o campanie ilegitimă şi imorală prin folosirea USL

PNL şi-a dorit ca în campania pentru alegeri europarlamentare să se discute despre programul europarlamentarilor pentru România, despre soluţiile liberale, să existe dezbatere pe chestiuni care îi interesează cu adevărat pe oameni, nu despre o alianţă ce nu mai există, nu despre cine cu cine se aliază sau cine candidează la prezidenţiale.
După cum ştiţi, PNL a lansat Manifestul pentru Parlamentul European. PNL vrea dezbatere despre locuri de muncă, despre stimularea economiei, care bate pasul pe loc sub guvernarea PSD, despre egalitatea de drepturi a românilor în Europa.
Europarlamentarii liberali au dovedit că au puterea de a schimba ceva în bine din Parlamentul European pentru cetăţenii români. Un exemplu este reducerea cu 80% a tarifelor în roaming, care a însemnat o economie de 700 de milioane de euro în buzunarele românilor.
Constatăm însă că PSD nu este interesat de o asemenea dezbatere. PSD vrea să vorbim despre USL, care nu mai există, şi despre Victor Ponta, care vrea cu orice preţ să devină preşedintele ţării.
PNL vrea să-şi convingă alegătorii nu printr-o propagandă mincinoasă, aşa cum face PSD.
Constatăm că PSD este jenat încă o dată de propria identitate şi simte nevoia să se ascundă în spatele unei alianţe, unei alte denumiri, aşa cum a făcut şi PDL în 2012.
USL nu mai există astăzi pentru că, deşi am sperat că PSD s-a schimbat în Opoziţie, s-a dovedit că este acelaşi partid din trecut.
PSD-ului îi este frică să meargă doar cu propriul nume şi cu propria siglă, pentru că oamenii n-au uitat ce înseamnă PSD - corupţie, baroni, abuzuri, ameninţări. Toate acestea fac parte din moştenirea istorică a PSD şi le vedem din nou în fiecare zi.
Spre deosebire de PSD, PNL are în spate o tradiţie şi o istorie, merge în alegeri sub numele propriu, sub sigla proprie şi nu se ascunde.
Încă din primele zile de campanie electorală, Partidul Social Democrat îşi etalează aroganţa şi opulenţa faţă de electorat, alocând, de exemplu, mai mulţi bani pentru publicitate electorală decât pentru limitarea efectelor calamităţilor din judeţul Teleorman.
PSD arată un dispreţ evident faţă de români prin milioanele de euro cheltuite pe publicitatea electorală deşănţată cu care Victor Ponta a umplut întreaga Românie.
Afişe uriaşe, bannere cu proaspătul premier-candidat la preşedinţie împânzesc intersecţiile din marile oraşe.
Pe lângă acestea se adaugă şi costul sondajelor săptămânale cu care manipulează opinia publică şi cheltuielile de reclamă din mass-media.
Constatăm astfel că pentru Victor Ponta şi PSD propaganda şi imaginea sunt mai importante decât cetăţeanul, guvernarea şi angajamentele publice asumate.
Într-o ţară în care guvernarea Ponta nu găseşte fonduri pentru a da celor trei milioane de pacienţi acces la medicamente noi, candidatul la preşedintie, Victor Ponta, şi PSD risipesc sume uriaşe pentru a masca adevărata politică a actualei Puteri: Dispreţ până la capăt!
Victor Ponta şi PSD sunt datori cetăţenilor să le spună care este sursa acestor bani pe care îi aruncă pe această publicitate electorală.
În urmă cu două luni, PSD anunţa că îşi cumpără şi sediul central cu 1 milion de euro.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro