Proiectul de dezvoltare a retelei BRD a definit un concept nou de
agentie bancara bazat pe trei caracteristici-cheie: proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor, confortul clientului.
Agentiile BRD Express sint unitati mici, plasate, in functie de
necesitati, atit stradal, cit si in interiorul unor institutii precum
universitati sau ministere, sau in centre comerciale.
Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de "ghiseul
universal", care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de
formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate,
programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa
fel incit sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru
prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea
unor proiecte unice in interiorul grupului Societe Generale, precum
agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata "BRD
24h", agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si
BRD Cafe.