Evenimentul rutier s-a petrecut in dupa-amiaza zilei de 21 decembrie 2007, in jurul orei 18.30. In acel moment, Dragos Gabriel P. se deplasa la volanul autoutilitarei Dacia 1307 cu numar de inmatriculare B-29-SGZ pe DE 87, dinspre Baldovinesti catre Sendreni, fiind insotit de Alexandru N. (pe bancheta din spate) si Florin P. (pe locul din dreapta fata). Concomitent, din sens opus rula Gelu Marinescu, la volanul autoutilitarei Dacia 1305 BR-20-CYA. In zona km. 119^450 m, precizeaza acuzarea, Marinescu circula in spatele unui autotren (ramas neidentificat), moment in care, desi exista indicatorul "depasire interzisa" pe sensul sau de mers, s-a angajat in depasirea mastodontului pe roti. Dragos P., care venea din sens opus, a sesizat pericolul, astfel ca a actionat frina si, concomitent, a virat usor dreapta, in incercarea disperata de a evita impactul frontal. Sperind ca va reusi sa duca la bun sfirsit depasirea, inculpatul a continuat sa ruleze. Cu toate acestea, masina condusa de el a lovit-o pe cea a lui Dragos P. in partea din spate. Autoutilitara victimei a intrat atunci intr-o miscare de rotatie, iar usile aflate pe partea stinga s-au deschis brusc, soferul si unul dintre pasageri, Alexandru N. fiind proiectati afara, in conditiile in care nu purtau centura de siguranta. In cadere, Dragos P. a fost prins si strivit sub rotile autotrenului, decedind pe loc, iar Alexandru a suferit leziuni ce au necesitat 10 zile de ingrijiri medicale. Culmea, desi a oprit ca sa constate starea victimelor, soferul autotrenului a urcat din nou la volan si a parasit locul accidentului, nefiind identificat nici pina la aceasta ora. Expertiza tehnica auto efectuata a concluzionat ca "accidentul s-a produs din cauza efectuarii neregulamentare a manevrei de depasire", de catre invinuitul Gelu Marinescu.
Brailean judecat pentru ucidere din culpa
Evenimentul rutier s-a petrecut in dupa-amiaza zilei de 21 decembrie 2007, in jurul orei 18.30. In acel moment, Dragos Gabriel P. se deplasa la volanul autoutilitarei Dacia 1307 cu numar de inmatriculare B-29-SGZ pe DE 87, dinspre Baldovinesti catre Sendreni, fiind insotit de Alexandru N. (pe bancheta din spate) si Florin P. (pe locul din dreapta fata). Concomitent, din sens opus rula Gelu Marinescu, la volanul autoutilitarei Dacia 1305 BR-20-CYA. In zona km. 119^450 m, precizeaza acuzarea, Marinescu circula in spatele unui autotren (ramas neidentificat), moment in care, desi exista indicatorul "depasire interzisa" pe sensul sau de mers, s-a angajat in depasirea mastodontului pe roti. Dragos P., care venea din sens opus, a sesizat pericolul, astfel ca a actionat frina si, concomitent, a virat usor dreapta, in incercarea disperata de a evita impactul frontal. Sperind ca va reusi sa duca la bun sfirsit depasirea, inculpatul a continuat sa ruleze. Cu toate acestea, masina condusa de el a lovit-o pe cea a lui Dragos P. in partea din spate. Autoutilitara victimei a intrat atunci intr-o miscare de rotatie, iar usile aflate pe partea stinga s-au deschis brusc, soferul si unul dintre pasageri, Alexandru N. fiind proiectati afara, in conditiile in care nu purtau centura de siguranta. In cadere, Dragos P. a fost prins si strivit sub rotile autotrenului, decedind pe loc, iar Alexandru a suferit leziuni ce au necesitat 10 zile de ingrijiri medicale. Culmea, desi a oprit ca sa constate starea victimelor, soferul autotrenului a urcat din nou la volan si a parasit locul accidentului, nefiind identificat nici pina la aceasta ora. Expertiza tehnica auto efectuata a concluzionat ca "accidentul s-a produs din cauza efectuarii neregulamentare a manevrei de depasire", de catre invinuitul Gelu Marinescu.