societatii locale de transport public de calatori, autovehiculele de capacitate medie au fost repartizate pe traseele "Braicar" 2, 4, 10, 16, linii pe care, de altfel, autobuzele BMC cumparate in urma cu 2 ani circula de mai multa vreme. In plus, ca o noutate, autobuze noi vor intra si pe linia 5 care face legatura intre cartierele Chercea si Viziru, inlocuind in traseu microbuzele marca "Renault", prea mici pentru a face fata la orele de virf traficului de calatori spre si dinspre Piata Mare si complexul en-gros TUG. "In prima faza, "BMC" a livrat 10 autobuze si, in cursul semestrului II, vor sosi celelalte 10 autobuze cumparate. Autovehiculele au sosit in urma cu citeva zile, rastimp in care masinile au fost pregatite pentru a intra pe trasee. Am reusit astfel completarea flotei auto marca "BMC", la acest moment detinind 30 de astfel de masini, autovehiculele asigurind un transport civilizat si confortabil. De altfel, tot transportul auto va fi efectuat cu autobuzele "BMC"", a spus sursa citata. Autobuzele sint dotate cu motoare ce inregistreaza un consum de circa 23 litri de combustibil la suta de kilometri echivalent, consum net inferior comparativ cu autobuzele vechi din flota societatii. In plus, fiecare vehicul, cu o capacitate maxima de 70 de persoane, din care 22 de locuri pe scaune, inclusiv sofer, este dotat cu un sistem complex de suspensie, mai performant decit cel din dotarea masinilor din primul lot de "BMC", cumparate in 2004 de municipalitate.
Potrivit contractului incheiat in acest an de SC "Braicar" cu firma "British Motor Corporation", un astfel de mijloc de transport costa nu mai putin de 2,7 miliarde de lei (fara TVA), acelasi pret platit si pentru primul lot de 20 de autobuze cumparate in 2004 de municipalitate, ceea ce inseamna ca nota de plata pentru lista de cumparaturi a "Braicar" se cifreaza la 54 miliarde de lei, exclusiv taxa pe valoare adaugata.