Mergi la conţinutul principal

Bătălia pe proiecte. Cătălin Boboc, două deziderate pentru Brăila: Zona Metropolitană şi Dezvoltarea Turismului

• candidatul PNL Brăila la preşedinţia CJ Brăila, Cătălin Boboc, s-a înscris în campania “Bătălia pe proiecte” cu două puncte: Zona Metropolitană şi Dezvoltarea Turismului • acesta şi-a prezentat cele două idei sub un “pachet electoral” intitulat “Brăila activă”

 

Candidatul PNL pentru preşedinţia Consiliului Judeţean Brăila, Cătălin Boboc, s-a înscris în campania “Bătălia pe proiecte” cu două puncte menite să dezvolte judeţul nostru, ambele parte dintr-un pachet electoral intitulat “Brăila activă”. Cele două proiecte propuse de liberal sunt: Înfiinţarea Zonei Metropolitane şi Dezvoltarea turismului.

Reamintim că “Obiectiv - Vocea Brăilei” a luat decizia de a relansa, începând cu 10 august, campania “Bătălia pe proiecte”. La fel ca şi la alegerile trecute, în încercarea de a schimba măcar un pic modul de a face politică la Brăila şi de a tempera “valul” de promisiuni deşarte specifice campaniilor electorale, le propunem cititorilor şi candidaţilor la Alegerile Locale din 2020, o platformă de dezbatere axată pe PROIECTE REALIZABILE. Candidaţii îşi pot expune în mod detaliat proiectele, dar trebuie să prezinte sursele de finanţare şi termene clare de finalizare. Facem totuşi precizarea că ziarul nostru nu cere de la candidaţi decât UN SINGUR PROIECT, dar garantat public cu propria demisie în cazul în care promisiunea nu este onorată faţă de brăileni. Termenul final până la care candidaţii ne pot trimite propunerile lor pentru comunitate este 17 septembrie. Redactorii “Obiectiv - Vocea Brăilei” vor urmări punerea în aplicare a proiectelor propuse de candidaţi şi vor sesiza opiniei publice neîndeplinirea termenelor ori a condiţiilor promise de către aceştia. În cazul în care candidaţii la funcţiile cele mai importante pentru comunitatea brăileană, respectiv primar al municipiului şi preşedintele Consiliul Judeţean, nu vor răspunde în niciun fel la solicitarea noastră, promitem să facem publice numele lor într-un colţ al ruşinii.

 

De ce Brăila activă

Din păcate, statisticile recente de la nivel naţional au poziţionat judeţul nostru pe ultimele locuri la multe capitole din cauza tandemului local al PSD, care nu a făcut decât să transforme Brăila într-un judeţ inert din punct de vedere economic. Ei bine, în viziunea noastră liberală, motorul unui judeţ activ este alimentat doar din rezervorul economic. Or, fără forţă de muncă, mediu de afaceri, idei şi proiecte de dezvoltare, susţinute prin fonduri europene şi de la bugetul de stat, rezervorul va rămâne gol şi, din păcate, “martorii de bord” sunt deja roşii de ani buni la Brăila.

 

 

Înfiinţarea Zonei Metropolitane Brăila

Măsuri: Adoptarea Hotărârilor de Consilii necesare pentru înfiinţarea Zonei Metropolitane Brăila, pe o rază de 30 km, conform legii; asocierea cu operatorul de transport public de călători, “Braicar”, şi transformarea acestuia în operator metropolitan (periurban); atragerea de fonduri europene, pe principiul coeziunii, pentru investiţii în transport, sănătate, infrastructură rutieră şi servicii, ţinând cont de noile condiţii pentru acordarea fondurilor europene în exerciţiul bugetar 2021-2027.

Scopul: Creşterea mobilităţii periurbane necesară dezvoltării socio-economice; crearea de noi oportunităţi de afaceri. Coordonarea mai bună a proiectelor de mediu, infrastructură şi din sănătate. Construcţia şi amenajarea de locuinţe pentru tineri.

În România sunt în acest moment 22 de zone metropolitane, cu un nivel de dezvoltare net superior centrelor urbane şi localităţilor care nu s-au asociat într-o zonă metropolitană. #BrăilaActivă

 

Dezvoltarea turismului

Măsuri: Accesarea unor fonduri europene şi asigurarea cofinanţării necesare pentru revitalizarea unor obiective şi oportunităţi turistice din Brăila. Parteneriate cu oraşul însurăţei şi comunele Chiscani şi Movila Miresii pentru valorificarea rezervelor de apă termală şi a lacurilor sărate. “Delta Brăilei” ➡️crearea unor circuite turistice în Insula Mare şi Insula Mică, dragarea canalului Corotişca. Circuite turistice în Insula Mare şi în Insula Mică a Brăilei. Parteneriate cu UAT-urile pentru reabilitarea conacelor din judeţul Brăila şi includerea lor în circuitul turistic. Promovare turistică prin susţinere de la bugetul CJ Brăila.

Scop: Crearea unor noi locuri de muncă; noi oportunităţi de afaceri; creşterea semnificativă a numărului de turişti în judeţul Brăila.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro