La editia din acest an sint prezente 22 de firme (12 brailene si 10 din tara), care isi expun produsele pe o suprafata ce insumeaza aproximativ 3.400 de metri patrati.
Manifestarea promotionala are ca tematica automobile, vehicule comerciale, componente si piese de schimb pentru autovehicule, ambarcatiuni si articole sportive. Un alt segment al "Novex 2006" il constituie serviciile bancare, unde banci reprezentative isi prezinta ofertele pentru persoane fizice, dar si juridice.
Punctul principal de atractie al expozitiei il constituie, ca si la editiile
precedente "Salonul auto". Platoul din Piata Independentei este ocupat aproape in intregime de catre dealer-ii zonali ai unor binecunoscute marci de autoturisme, senzatia vizitatorului fiind ca se afla la un adevarat salon international auto in aer liber.
Marci de prestigiu, precum Volkswagen, Seat, Chevrolet, Peugeot, Toyota, Ford, Hyundai, Skoda, Kia, Opel pot fi admirate in toata frumusetea lor, iar "motoarele" japoneze de la Honda stau alaturi de scutere si ATV -uri. In plus, mai exista si o "divizie" de barci cu motor, care te imbie sa le cumperi instantaneu, daca nu ar fi costul acestora, pentru multi prohibitiv.
"Sper ca un numar cit mai mare de braileni sa-si poata cumpara una dintre aceste masini", a spus, in alocutiunea rostita cu prilejul deschiderii, prefectul Nicolae Mitroi, care si-a exprimat speranta ca, la editia viitoare, organizatorii vor gasi o locatie mai buna "decit aceasta suprafata deplorabila unde ar putea fi mai multa iarba".