• asta după ce au fost înregistrate mai multe sesizări referitoare la funcţionarea defectuoasă a automatelor de bilete instalate în staţiile de autobuz • potrivit conducerii Braicar SA, în prezent, o echipă a societăţii verifică şi remediază disfuncţionalităţile apărute în exploatarea aparatelor şi dă banii înapoi, acolo unde este cazul
Banii murdari sau prea uzaţi introduşi în automatele de bilete ale SC Braicar SA reprezintă principalul motiv pentru care acestea se blochează frecvent sau funcţionează defectuos. Afirmaţia aparţine conducerii SC Braicar SA, care a precizat că, pentru remedierea problemelor apărute în funcţionarea aparatelor, o echipă a societăţii lucrează zilnic în două schimburi şi intervine pe teren, ori de câte ori este nevoie. Iar acolo unde este cazul, le înapoiază banii celor care au introdus bancnotele în aparat şi n-au primit bilet.
“Lucrăm cu firma de soft, astfel încât să reducem şi să eliminăm disfuncţionalităţile apărute în exploatarea aparatelor. Ori de câte ori a existat o sesizare, o echipă a societăţii s-a deplasat pe teren şi a intervenit pentru a rezolva problemele apărute”, a precizat directorul SC Braicar SA, Mihai Rusinoiu.
Pe de altă parte, trebuie avut în vedere faptul că automatele de bilete ale SC Braicar SA sunt vandalizate în mod frecvent. În tot municipiul sunt, la ora actuală, în jur de 60 de automate de bilete care funcţionează, de câţiva ani 24 de ore din 24 şi care trebuie ţinute în stare de funcţionare. Primele automate de bilete au fost introduse în Brăila în anii 2007-2008, oraşul nostru fiind primul din ţară dotat cu o reţea completă de automate de bilete.