• totul contra sumei de circa 109.000 euro, fără TVA • primăria anunţă că are de gând să treacă şi la modernizarea staţiilor de autobuz, aparatul de specialitate al autorităţii locale având în lucru dosarul de achiziţie
Peste 100.000 euro va scoate “Braicar” din bugetul propriu pentru a plăti modernizarea automatelor de bilete pe care le are deja amplasate în mai toate cartierele oraşului. Mai precis, preţul final de atribuire a contractului pentru astfel de lucrări este de 109.800 euro (echivalentul a 499.590 lei), fără TVA, comparativ cu 113.200 euro (590.600 lei), preţul estimat la debutul procedurii, cu precizarea că sunt vizate în această etapă un număr de 40 de astfel de automate. Sunt vizate 40 de astfel de aparate în cazul cărora ar urma să fie montată o placă de bază cu procesor de minim 1GHz şi memorie de cel puţin 1GB RAM, cititor performant de monede de 10 şi 50 de bani cu modul de protecţie antivandalism, un cititor de bancnote de 1 lei, 5 lei şi 10 lei şi un modul de rest performant. De asemenea aparatul va fi dotat cu ecran LCD monocrom protejat cu placa de plexiglas, precum şi cu sistem de alarmare acustică în caz de vandalism sau efracţie. Sistemul de imprimare a biletelor de călătorie rămâne acelaşi în sensul că pe tichet de hârtie termică se vor imprima automat denumirea firmei operatorului de transport, tariful călătoriei, seria, ora şi data emiterii, precum şi valabilitatea biletului.
Garanţia minimă cerută de “Braicar” este de 12 luni de la recepţionarea aparatelor, iar termenul de remediere a defecţiunilor apărute (pe cheltuiala furnizorului) va fi de maxim 48 de ore de la constatare.
“«Braicar» lucrează la înlocuirea tuturor automatelor de bilete existente în oraş şi cred că în maxim o lună procedura se va finaliza astfel încât toate aceste aparate vor fi până atunci modernizate. În paralel urmează să mai achiziţionăm şi alte 40 de automate de bilete noi. Mai trebuie spus că am înaintat spre direcţia de achiziţii a municipiului Brăila documentaţia pentru organizarea unei licitaţii pentru noile staţii de autobuze”, a declarat, zilele trecute, primarul municipiului, Marian Dragomir.
Revenind la procedura de achiziţie pentru modernizarea automatelor de bilete, atribuirea s-a făcut conform procedurii “cerere de ofertă”, cu unic criteriu de selecţie “preţul cel mai scăzut”, către singurul ofertant înscris, SC “Alien Concept Electronics” SRL din Oradea, firmă care are în portofoliul colaborări pe parte de servicii de mentenenţă, întreţinere şi reparaţii sisteme de ticketing şi parcometre şi în alte judeţe.