Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Arta decluttering-ului: 5 moduri de a îndepărta dezordinea din casa dvs.

Am fost cu toții în această situație: uneori, oricât ați încerca să rămâneți organizat, este ușor să ajungeți din nou înconjurat de dezordine.

 

Hârtiile se îngrămădesc pe blaturile dvs. odată curate, fiecare sertar este umplut până la refuz cu cine știe ce, iar dulapul dvs. se revarsă cu mai multe haine și adidasi copii și de adulți decât ați putea purta vreodată. Păstrarea dezordinii la distanță este ceva cu care ne luptăm cu toții, din când în când. La urma urmei, într-o lume aglomerată, cu lucruri precum slujbele și copiii și alte îndatoriri importante de care trebuie să ne ocupăm, păstrarea unui spațiu curat și ordonat poate cădea adesea pe ultimul loc.

 

Cu toate acestea, dacă pur și simplu devine mult prea mult și doriți doar să aveți o casă simplificată și curată poate fi timpul să vă apucați de decluttering. Dar mai întâi…

Ce înseamnă decluttering?

În timp ce declutteringul poate însemna lucruri diferite pentru diferite persoane, poate cea mai simplă definiție este aceasta: declutteringul este procesul de a scăpa de lucruri care au un cost mai mare decât beneficiul.

 

Desigur, în acest caz, „costul mai mare” nu se traduce neapărat prin eticheta de preț a unui articol - vorbim despre cost în ceea ce privește cât spațiu ocupă un articol sau cât timp irosește pentru curățare sau să aveți grijă de articolul menționat. De exemplu, vă consumați prețioasele ore de weekend curățând mobilier sau aparate de care ați putea scăpa? Despre asta vorbim.

 

Avantajele decluttering-ului vă schimbă viața - nu numai că veți avea un spațiu mai curat și mai organizat, dar veți câștiga și mai mult timp liber în viață și veți deveni mai puțin atașat de lucrurile materiale.

5 moduri de a începe procesul de decluttering

1. Planificați un timp specific pentru a începe

Acesta este important - nu spuneți doar că veți începe „la un moment dat” în acest weekend (sau poate în următorul sau poate în weekendul de după). În caz contrar, sunt șanse să nu începeți niciodată!

 

Nu, este timpul să tratați decluttering-ul cu importanța programării unui medic - alegeți o oră și o zi foarte specifice în care intenționați să începeți și scrieți-le undeva. Puneți-le în calendarul dvs. Google, în agenda dvs. și oriunde altundeva țineți evidența evenimentelor importante.

2. Creați o listă

Puterea unei liste bune nu poate fi subestimată. S-ar putea să vă sune inutil acum, dar elaborarea unei liste cu toate lucrurile de care doriți să scăpați și modalitățile prin care o veți face vă va ajuta să vă atingeți obiectivele de decluttering. Scoateți un pix și hârtie, mergeți prin casă și începeți să vă imaginați modul în care doriți să arate spațiul dvs.

3. Vizați o zonă și imaginați-vă spațiul ideal

Și, în timp ce vă aflați în procesul de elaborare a listelor, este timpul să vă gândiți la această întrebare: ce zonă din casa dvs. se simte frustrantă?

 

De exemplu, oftați constant exasperat când intrați în baie? Cămara este suprasolicitată? Ce vă frustrează la fiecare dintre aceste spații? Concentrați-vă asupra zonelor pe care v-ați dori cel mai mult să le schimbați și de ce - apoi începeți să vă imaginați cum ar arăta spațiul ideal.

4. Eliberați toate blaturile

Sună simplu? Ei bine, poate fi - dacă vă opuneți dorinței de a continua să puneți hârtii și alte obiecte pe blaturile deschise! Eliberarea blaturilor ​​este partea ușoară; să le mențineți așa poate deveni puțin complicat. Amintiți-vă că unul dintre principalele obiective ale decluttering-ului casei dvs. este să vă păstrați suprafețele complet curate și ordonate.

5. Compartimentați-vă sertarele

Păstrarea lucrurilor la locul lor adecvat este una dintre cheile artei decluttering-ului - da, acest lucru se aplică chiar și articolelor aleatorii din sertarele dvs.

 

Investiți în câteva tăvi care se vor potrivi frumos în sertarele dvs., astfel încât să puteți păstra totul ușor de compartimentat. Amintiți-vă, cu cât aveți mai multe zone desemnate pentru lucrurile dvs., cu atât vă veți simți mai organizat.




Categorie articol: 
taguri: 

Like / Share

Comentarii