A apărut berea „Brexit" cu variantele „In" şi „Out" | Obiectiv Vocea Brailei Mergi la conţinutul principal

A apărut berea „Brexit" cu variantele „In" şi „Out"

O fabrică de bere din Marea Britanie şi-a îmbogăţit oferta cu trei noi sortimente, pe care consumatorii britanici le pot alege în funcţie de opţiunea lor privind Brexitul - referendumul de pe 23 iunie la care ei vor decide dacă mai rămân în Uniunea Europeană.
Compania Little Valley Brewery, din oraşul Leeds, a produs deja 5.600 de litri de bere din sortimentele „In" (pentru adepţii rămânerii în UE), „Out" (pentru cei care vor ieşirea din UE) şi „IDK" (iniţialele de la „I don't know" / Nu ştiu, pentru cei nehotărâţi).
Practic, amatorii de bere sunt invitaţi să-şi aleagă licoarea în funcţie de intenţia lor de vot la referendum şi să discute pe tema Brexitului cu colegii de pahar. „Ştim că la cârciumă toţi cred că sunt experţi în politică. Berile noastre vor contribui la alimentarea dezbaterii", crede Sue Cooper, co-proprietară a fabricii.
Fiecare dintre cele trei sortimente de bere propuse au trăsături specifice. Berea „In" este „savuroasă, are mult hamei şi este foarte influenţată de spiritul continental", în timp ce „Out" este „o bere englezească uşoară cu o aromă pronunţată de euroscepticism şi care lasă în urmă un gust sec şi amar", iar „IDK" are un gust „plăcut de malţ cu o concentraţie de alcool ce îndeamnă la reflecţie", explică Sue Cooper.
Fabrica a anunţat că, imediat înainte de referendum, va face cunoscute rezultatele care vor arăta cât de mult succes a avut fiecare dintre noile trei sortimente de bere.

Se pare că berea „Out" are cea mai mare căutare

Tabăra care susţine votul pentru ieşirea Marii Britanii din Uniunea Europeană la referendumul din 23 iunie are în două sondaje comandate de publicaţia „The Guardian" un avans de şase puncte procentuale în faţa taberei care sprijină rămânerea în blocul comunitar.
În ambele chestionări, unul realizat online şi celălalt telefonic, pentru „Out" s-au pronunţat 53 la sută dintre repondenţi, iar pentru „In" - 47 la sură. Diferenţa dintre cele două opţiuni a crescut cu două puncte procentuale faţă de o cercetare similară efectuată cu două săptămâni în urmă, când 52 la sută dintre cei intervievaţi optau pentru ieşirea din UE şi 48 la sută pentru rămânerea în blocul comunitar.
Din aceste evaluări au fost excluse persoanele indecise. În varianta în care aceste persoane sunt luate în calcul, diferenţa dintre tabere scade la 5 procente.
Un alt sondaj publicat vineri şi efectuat de institutul ORB (Opinion Research Business) indică un avans şi mai mare în favoarea taberei pro-Brexit, 55 la sută dintre cei chestionaţi arătându-se favorabili părăsirii blocului comunitar, faţă de 45 la sută care au declarat că doresc ca Marea Britanie să fie în continuare membră a UE.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053, 0740-080289
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro