
17 DECEMBRIE 2025
ANUNȚ PUBLIC
privind demararea procedurii de achiziție pentru atribuirea contractului de
Furnizare echipamente și execuție lucrări aferente centralei fotovoltaice și unității de stocare pentru producerea energiei din surse regenerabile pentru proiectul
„CONSTRUIRE CENTRALĂ FOTOVOLTAICĂ, PENTRU AUTOCONSUM, ÎN CADRUL AGRICOST S.A. - PUNCT DE LUCRU PRUNDU”
AGRICOST S.A., cu sediul social în Strada Calea Călărașilor nr. 327, Municipiul Brăila, Județul Brăila, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J 2013000247092 având Cod Unic de Înregistrare RO14327160, cod postal 810440, telefon 0723 287 409, email: office@aldahra.com, anunță demararea procedurii de achiziție pentru atribuirea contractului având ca obiect furnizarea echipamentelor și execuția lucrărilor aferente centralei fotovoltaice și unității de stocare pentru producerea energiei din surse regenerabile pentru proiectul intitulat „CONSTRUIRE CENTRALĂ FOTOVOLTAICĂ, PENTRU AUTOCONSUM, ÎN CADRUL AGRICOST S.A. - PUNCT DE LUCRU PRUNDU”, finanțat prin Fondul pentru Modernizare - Schema de ajutor de stat privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei electrice produsă din surse regenerabile pentru autoconsumul întreprinderilor din cadrul sectorului agricol și industriei alimentare, pentru care s-a semnat Contractul de finanțare nr. CFMSES111011420900276 / 01.10.2025.
Procedura competitivă de achiziție se va derula exclusiv prin platforma electronică SAP Ariba, conform regulamentelor interne, care vor fi aduse la cunoștința operatorilor economici interesați în mod transparent și echitabil, și prevederilor Ordinului nr. 1561/2024 pentru aprobarea Îndrumarului metodologic privind modul de lucru pentru beneficiarii privați finanțați din Fondul pentru modernizare, care nu au obligația respectării prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale. Criteriile de atribuire sunt detaliate pe larg în documentația furnizată în link-ul de mai jos. Valoarea estimată a întregului proiect este de 5.970.801,50 lei fără TVA.
Cei interesați de prezenta procedură pot consulta documentația de achiziție (inclusiv Caietul de sarcini și anexele acestuia) la următoarea adresă: https://aldahra.com/download/punct-de-lucru-prundu/
Ulterior, operatorii economici interesați sunt invitați să își transmită intenția de participare la adresele de e-mail: achizitii.agricost@aldahra.com și bogdan.costea@cronosconsulting.ro, până cel târziu la data de 19.12.2025, ora 17:00.
Intenția de participare trebuie să conțină în mod obligatoriu:
- Referința privind obiectul procedurii de atribuire pentru care se transmite intenția de participare;
- Adresa de email ce va fi utilizată pentru înrolarea în platforma SAP Ariba;
- Datele de contact ale reprezentantului legal.
AGRICOST S.A. își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza detaliile procedurii, cu respectarea condițiilor de transparență și tratament egal.
Detalii suplimentare puteti obține de la:
Nume persoană de contact: GHEBAUR ALINA
Funcție: Director de Achiziții
Telefon: 0727 889 288
E-mail: Achizitii.Agricost@aldahra.com
