"In primul rind, are curajul sa se intoarca la fotografiile alb-negru si obtine o demnitate a imaginii, mai ales ca nu exista contraste distrugatoare, iar lucrarile sint expresive, frumoase si complete. In al doilea rind fotografiile sint interesante pentru ca Alain Riviere a ales fata, o parte a corpului uman foarte expresiva, iar in al treilea rind face asociatii insolite, fapt care il apropie de Panait Istrati. Fetelor personajelor le asociaza un fragment de natura sau un obiect ciudat. Face asta pentru a ne atrage atentia asupra comunitatii care exista intre toate lucrurile lumii. In al patrulea rind, consider ca aceasta expozitie sta bine in foaierul teatrului, pentru ca functioneaza ca un filtru. Daca treci cu bine printre ele e ca si cum ai lasa in urma lucrurile comune si te-ai deschide catre neobisnuit", a explicat criticul de arta Ana Maria Hartuche. Alain Riviere a spus la rindul sau ca a vrut sa se intoarca in timp, la fotografia clasica, alb-negru, si de aceea nici nu a folosit altceva decit lumina naturala. "Portretele pe care le-am realizat vor sa parcurga drumul de la interiorul omului la exterior, fara sa asocieze un cadru istoric strict. Am asociat fiecarui chip un obiect din natura sau cultura care simbolizeaza ceva pentru interiorul persoanei respective. Am vrut ca in fotografie sa se vada sufletul personajelor. De cite ori ne intilneam sa lucram la aceste portrete imi aminteam de Panait Istrati care a vorbit mereu despre intilnirile dintre oameni", a mai spus artistul. In finalul evenimentului, la care au participat zeci de elevi de la Liceul de Arta si de la Liceul "Iorga", a rulat filmul montarii spectacolului "Chira Chiralina" pe scena de la "Maria Filotti" sub indrumarea regizoarei Catalina Buzoianu.
"Am vrut ca in fotografie sa se vada sufletul personajelor"
"In primul rind, are curajul sa se intoarca la fotografiile alb-negru si obtine o demnitate a imaginii, mai ales ca nu exista contraste distrugatoare, iar lucrarile sint expresive, frumoase si complete. In al doilea rind fotografiile sint interesante pentru ca Alain Riviere a ales fata, o parte a corpului uman foarte expresiva, iar in al treilea rind face asociatii insolite, fapt care il apropie de Panait Istrati. Fetelor personajelor le asociaza un fragment de natura sau un obiect ciudat. Face asta pentru a ne atrage atentia asupra comunitatii care exista intre toate lucrurile lumii. In al patrulea rind, consider ca aceasta expozitie sta bine in foaierul teatrului, pentru ca functioneaza ca un filtru. Daca treci cu bine printre ele e ca si cum ai lasa in urma lucrurile comune si te-ai deschide catre neobisnuit", a explicat criticul de arta Ana Maria Hartuche. Alain Riviere a spus la rindul sau ca a vrut sa se intoarca in timp, la fotografia clasica, alb-negru, si de aceea nici nu a folosit altceva decit lumina naturala. "Portretele pe care le-am realizat vor sa parcurga drumul de la interiorul omului la exterior, fara sa asocieze un cadru istoric strict. Am asociat fiecarui chip un obiect din natura sau cultura care simbolizeaza ceva pentru interiorul persoanei respective. Am vrut ca in fotografie sa se vada sufletul personajelor. De cite ori ne intilneam sa lucram la aceste portrete imi aminteam de Panait Istrati care a vorbit mereu despre intilnirile dintre oameni", a mai spus artistul. In finalul evenimentului, la care au participat zeci de elevi de la Liceul de Arta si de la Liceul "Iorga", a rulat filmul montarii spectacolului "Chira Chiralina" pe scena de la "Maria Filotti" sub indrumarea regizoarei Catalina Buzoianu.