Situatia de acum contrasteaza foarte mult cu ce se intimpla in port la inceputul anului 1989, de exemplu. In ultimul an de comunism, industria din Romania functiona destul de bine, din moment ce in portul Braila era un adevarat furnicar. Barele de tabla si laminate, lingourile de aluminiu si zinc, cheresteaua, hirtia si multe alte marfuri abia mai incapeau pe dane. Echipele de docheri care sa incarce si sa descarce vapoarele erau aduse din diverse zone ale tarii si lucrau in trei schimburi, dupa cum isi aminteste Nicu Burcus, din cadrul Capitaniei Braila, care inainte de '90 era capitan de port gradul II. Din registrele Capitaniei reiese ca in data de 11 ianuarie 1989, in portul Braila au acostat trei nave maritime: "Kaptan Kemal", "Ebubekir" - sub pavilion turcesc si "Vaskhod" - sub pavilion URSS. Acestea au plecat incarcate cu cereale, hirtie, aluminiu, laminate si profile.
Activitatea din portul Braila a inghetat
Situatia de acum contrasteaza foarte mult cu ce se intimpla in port la inceputul anului 1989, de exemplu. In ultimul an de comunism, industria din Romania functiona destul de bine, din moment ce in portul Braila era un adevarat furnicar. Barele de tabla si laminate, lingourile de aluminiu si zinc, cheresteaua, hirtia si multe alte marfuri abia mai incapeau pe dane. Echipele de docheri care sa incarce si sa descarce vapoarele erau aduse din diverse zone ale tarii si lucrau in trei schimburi, dupa cum isi aminteste Nicu Burcus, din cadrul Capitaniei Braila, care inainte de '90 era capitan de port gradul II. Din registrele Capitaniei reiese ca in data de 11 ianuarie 1989, in portul Braila au acostat trei nave maritime: "Kaptan Kemal", "Ebubekir" - sub pavilion turcesc si "Vaskhod" - sub pavilion URSS. Acestea au plecat incarcate cu cereale, hirtie, aluminiu, laminate si profile.