• pentru a beneficia de o serie de facilităţi, înregistrarea în evidenţele agenţiei trebuie făcută în termen de 60 zile de la absolvire
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Brăila a remis un comunicat de presă redacţiei noastre în care invită absolvenţii instituţiilor de învăţământ, cu domiciliul în judeţul Brăila, să se înregistreze în evidenţele instituţiei pentru a beneficia de servicii gratuite de informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională, precum şi de facilităţi financiare. Înregistrarea trebuie făcută în termen de 60 de zile de la absolvire.
“Actele necesare pentru înregistrarea absolvenţilor în evidenţele agenţiilor teritoriale ca persoane în căutarea unui loc de muncă sunt: actul de identitate, în original şi copie; actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii, în original şi copie; adeverinţa medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă ori că are eventuale restricţii medicale”, se precizează în comunicatul AJOFM Brăila,
Prin absolvent al unei instituţii de învăţământ se înţelege persoana, în vârstă de minim 16 ani, care a obţinut o diplomă sau un certificat de studii, în condiţiile legii, în una dintre instituţiile de învăţământ gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condiţiile legii.