• spectacolul se joacă în această seară la Sala Mare a Teatrului “Maria Filotti” •sâmbătă şi duminică sunt alte două spectacole de succes: “Conversaţie după înmormântare” şi “Bădăranii”
Vineri, 7 februarie, de la ora 18.00 , la Sala Mare a Teatrului “Maria Filotti” se joacă spectacolul SCHIMB URGENT...TREI SURORI de Nagle Jackson, regia Lucian Sabados. Spectacolul “Schimb urgent …trei surori “ propune o poveste de o mare actualitate politico - socială, un capitol de istorie recentă, o dramă ce se urmăreşte cu sufletul la gură, având ca fundal spaţiul unui teatru academic rus, înainte şi după glasnost. Asemănările cu destinul artelor spectacolului din România de după revoluţia din 1989 sunt frapante şi creează o emoţie puternică, atât pe segmentul comic, cât şi pe cel de dramatic.
Sâmbătă, 8 februarie, de la ora 18.00, la Sala “Bujor Macrin”- CONVERSAŢIE DUPĂ ÎNMORMÂNTARE de Yasmina Reza, regia Vlad Massaci. Suspans psihologic, şase partituri actoriceşti minunate şi o regie “camerală” de mare subtilitate şi profunzime. Criza Familiei...Ce se întâmplă într-o familie “bine”, într-o Franţă, sau altă ţară, la alegere, a zilelor noastre, în ziua înmormântării Tatălui, acel pilon şi exemplu pentru membrii şi apropiaţii familiei.
Duminică, 9 februarie, de la ora 18.00, la Sala Mare- BĂDĂRANII de Carlo Goldoni, regia Petru Vutcărău. Comedie clasică în trei acte, pusă prima dată în scenă în 1760 la Teatro San Luca cu ocazia Carnavalului de la Veneţia, cu o istorie remarcabilă în teatru dar şi în cinematografie, text mereu actual, un veritabil eveniment social. O capodoperă a dramaturgiei pusă în scenă la Teatrul “Maria Filotti” de reputatul regizor şi director al Teatrului Naţional Eugene Ionesco din Chişinău, Petru Vutcărău. Scenografia este semnată de Vladimir Turturica şi Elena Gheorghe, iar coregrafia aparţine lui Gelu şi Danei Baciu.
Un spectacol în care trei bărbaţi îşi chinuiesc nevestele cu toanele lor şi fac pe supăraţii doar ca să arate ei cine-s stăpânii în casă. Doar că soţiile lor fac tot cum le taie capul şi la finalul piesei îi pun la punct pe bădăranii deveniţi mieluşei.