La începutul acestei săptămâni Valentin Avramescu şi Vasile Popa, preşedintele şi respectiv vicepreşedintele Daciei Unirea, au participat la Casa Fotbalului din Bucureşti la cursurile de management în fotbal, organizate în premieră de Federaţia Română de Fotbal, Liga Profesionistă şi UEFA. De fapt, acesta a fost modulul al doilea în care au fost expuse idei moderne de marketing şi strategii comerciale. Formatorii prezenţi la modul al doilea au fost Noel Mooney, directorul de marketing al UEFA, Michele Uva de la Federaţia Italiană de Fotbal, Fiona Green, consultant UEFA pe Digital Marketing, Giorgio Brambilla directorul de marketing de la AS Roma.
"Timp de două zile au ţinut aceste cursuri, dar nici nu ştiu când a trecut vremea, am aflat lucruri foarte interesante. Ni s-au expus mijloace moderne de atragere a fondurilor financiare. Lectorii au venit cu elemente concrete, ne-au fost prezentate inclusiv modalităţi de atragere a banilor, puse deja în practică de FRF. Federaţia ne-a asigurat că ne va sta la dispoziţie cu informaţii în acest domeniu. Acum va trebui să identificăm pe plan local soluţii de aplicare în practică a acestor idei, normal, la nivelul nostru. Practic, se pare că accentul va fi pus pe suporterul de fotbal şi pe comunitatea locală. Cursul acesta, organizat în premieră în România, are şase module, acesta a fost al doilea, vor urma cât de curând şi celelalte", a declarat Valentin Avramescu.