La 6 ani după ce viceprimarul Lucian Ţilea a lansat această modă în Brăila, un alt personaj cunoscut din Primăria Brăila dă o mână de ajutor grupului de firme "APAN - Prisma", făcându-i reclamă. Mai precis, este vorba de directoarea Direcţiei de Cultură din cadrul Primăriei, până nu de mult consilier personal al primarului Aurel Simionescu, Camelia Guşatu. Aceasta a fost văzută de câteva zile prin oraş, la volanul unei Dacii "Duster", inscripţionate cu sigla "APAN" şi cu diverse mesaje publicitare. Curioşi cum este posibil ca un funcţionar public să facă reclamă unei firme private, am întrebat-o pe directoarea de la Cultură care este situaţia legată de maşina pe care o conduce. Camelia Guşatu: "Eu am o anumită imagine pe care mi-o împrumut unui produs. Nu este Primăria implicată în vreun fel." Aceasta ne-a răspuns că a făcut, în nume personal, un contract pe o perioadă determinată cu firma respectivă, în ideea promovării celui mai nou produs "Dacia": "Nu văd care e problema. Am un contract, pe 30 de zile, cu această firmă, pentru promovarea Daciei «Duster». Eu am o anumită imagine pe care mi-o împrumut unui produs. Nu este Primăria implicată în vreun fel. De 10 ani îmi împrumut imaginea diverselor firme şi produse din Brăila. Case de modă, saloane de coafură şi altele. Nu e ceva nou pentru mine. Totul este cât se poate de legal. După expirarea contractului nu o să mă mai vedeţi la volanul acelei maşini". Ceea ce a omis să ne spună Camelia Guşatu este că, în curând, se pare că va fi văzută tot la volanul unei Dacii "Duster", de această dată achiziţionată tocmai de la firma al cărei nume îl promovează acum prin oraş.
Reamintim că în ce priveşte povestea "Nissan"-ului 4x4 pus la dispoziţie de "APAN" şi folosit de viceprimarul Ţilea începând cu septembrie 2004, atunci, directorul "APAN", Mircea Andreev, a motivat că, de fapt, a închiriat acel autovehicul pe modica sumă de 100.000 de lei vechi/lună, pentru a veni în sprijinul Primăriei care avea nevoie, pentru Serviciul de Apărare Civilă, de un vehicul de teren, iar în alte condiţii ar fi trebuit să cheltuiască din banul public câteva zeci de mii de euro pentru a-l achiziţiona. Întrebat la momentul respectiv dacă ar face acelaşi gest umanitar lăudabil şi pentru alte firme care ar avea nevoie de maşini de teren, Andreev a răspuns sec: "Nu, pentru că nu sunteţi Primăria!"