Un alt operator privat de maxi taxi a anunţat că vrea să se retragă de pe traseu. Este vorba despre linia 31 (Stadionul Progresul, Poarta 1 a "Promex", Calea Galaţi, b-dul Al. I. Cuza, strada 1 Decembrie 1918 până la Piaţa Mare, strada Griviţa, Calea Călăraşilor, Bariera, şoseaua Buzăului, Biserica Radu Negru, strada Chişinău, din nou Calea Călăraşilor, strada Celulozei spre şantierul naval, Bariera Călăraşilor şi înapoi spre cartierul Progresul). Potrivit primarului Marian Dragomir, agentul economic ar fi intenţionat să scoată maşinile de pe traseu, chiar mai devreme de preavizul de 90 de zile, prevăzut în contract, însă municipalitatea nu a fost de acord. "Ieri (n.r. - miercuri), a fost o discuţie legată de faptul că cei care operează traseul nr. 31 vor să se retragă. Asta înseamnă că Braicar va avea încă un traseu. Dar trebuie să respecte o procedură. Dânşii au încercat să se retragă mai repede, fără a respecta acea procedură", a declarat Dragomir. Cât despre motivele invocate de operator, edilul-şef a punctat că se numără şi faptul că noile autobuze Braicar deja au devenit o concurenţă serioasă. "Sunt mai multe motive pentru care doreşte să renunţe. Dânsul spune că nu mai găseşte şoferi, că nu încasează o sumă considerabilă pentru a susţine activitatea pe acel traseu, că se intersectează cu mijloacele de transport ale Braicar şi din acest motiv mai pierde clienţi în ultima perioadă de când avem aer condiţionat şi autobuze mai noi. Sunt calcule economice pe care fiecare agent economic are dreptul să şi le facă, însă cel mai important lucru în această situaţie este ca în momentul în care abandonează traseele pentru care au licitat, să respecte procedura de 90 de la data notificării noastre. Până la încheierea acestui termen sunt obligaţi să desfăşoare în continuare serviciul, timp în care noi trebuie să ne pregătim cu cei de la Braicar pentru preluarea acestor trasee", a mai completat Dragomir. Cât despre capacitatea Braicar de a prelua toate aceste trasee, primarul a punctat că în cazul în care societatea nu va face faţă, este luată în calcul şi închirierea unor mijloace de transport, astfel încât niciun traseu să nu rămână descoperit.
Reamintim că, Braicar a preluat, recent, şi traseele 13, 34 şi 35, după ce operatorii au decis să renunţe la aceste linii ca urmare a prevederii contractuale legate de interzicerea funcţionării maşinilor mai vechi de 10 ani.