In primul rind, il anuntam pe aceasta cale pe distinsul orator ca biscuitii tip "Eugenia" care ii plac atit de mult nu numai ca nu au disparut de pe piata Brailei, dar se vind in toata tara, numai ca acum se numesc "Nono". De ce? Pentru ca cei aflati la conducerea Demopan inainte de privatizarea societatii nu s-au invrednicit sa inregistreze marca "Eugenia", lucru pe care l-a facut firma Dobrogea inca din 1997.
In privinta informatiilor lansate de dinsul cu privire la fabrica de biscuiti... e ca la Radio Erevan: nu s-a mutat fabrica de la Braila la Galati, ci invers; nu s-a stopat productia, ci se produce mai mult decit inainte, iar societatea a trecut pe profit. Mai mult chiar: din luna mai, in Zona Libera Braila va functiona una dintre cele mai mari fabrici de profil din Europa, investitia realizata de Grupul de firme Galmopan-Demopan ridicindu-se la peste 5 milioane de euro numai in acest an.
Nu in ultimul rind, il informam pe distinsul lider PNG ca piinea de Demopan se gaseste in continuare pe piata Brailei, intr-o retea de magazine mai vasta, acest produs fiind unul dintre cele mai cautate. Il invitam cu aceasta ocazie pe domnul Ionel Alexandru sa intre in magazinele alimentare si supermarket-urile brailene pentru a constata cele de mai sus si, de ce nu, pentru a mai lua pulsul municipiului, asa cum face orice politician care se respecta. In plus, il informam pe aceasta cale ca scrisoarea de fata a fost expediata pe adresa redactiilor insotita de celebrii biscuiti braileni, deci il invitam sa-i deguste alaturi de distinsii jurnalisti.
Cu stima,
Conducerea Grupului de firme Galmopan-Demopan