* compania a anunțat că a demarat un proces de verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare și comportamentul de consum * Electrica Furnizare îi îndeamnă pe clienți să facă sesizări dacă se confruntă cu situații atipice
După ce tot mai mulți clienți s-au plâns de sumele astronomice primite la factura de curent electric, Electrica Furnizare anunță că a demarat o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare și comportamentul de consum în cazul unora dintre clienții casnici din portofoliul companiei.
“Ca urmare a situațiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparație cu istoricul de facturare și comportamentul de consum al clienților în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanțul de facturare. Electrica Furnizare informează că astfel de situații sunt izolate. Unele dintre facturile verificate au fost deja stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. Compania își asigură clienții că va clarifica situația în regim de urgență și că niciunul dintre aceștia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare”, anunță compania printr-un comunicat de presă.
În plus, Electrica Furnizare încurajează clienții să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziție de companie și să solicite informații privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online disponibil la adresa www.electricafurnizare.ro/asistenta/formular-inregistrare-plangeri.
Factură record: 739.000 lei pentru o adresă la care nu locuia nimeni de 20 de ani
Aceasta este suma imensă cu care s-a trezit pe factura de curent electric, emisă chiar de Electrica Furnizare, un cetățean din Alba Iulia. Potrivit g4media.ro, la apartamentul unde a fost trimisă factura nu locuia nimeni de 20 de ani, dar figura un consum de aproape 1 milion de kWn în perioada 28 mai-27 iunie 2021.
Proprietarul apartamentului a făcut reclamație la furnizor, iar factura a fost stornată.