Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Zilele Scolii cu clasele I - VIII "Ion Bancila"

Saptamina aceasta, elevii Scolii cu clasele I - VIII "Ion Bancila" sarbatoresc "Zilele Scolii". In aceasta perioada, institutia va avea portile deschise atit pentru parintii elevilor, cit mai ales pentru familiile viitorilor elevi ai scolii. Acestia vor putea sa viziteze cele 12 sali de clasa modern mobilate, din care trei in alternativa educationala Step by step, laboratoarele si cabinetele de informatica si Integrare Europeana. "Sarbatorirea Zilelor Scolii de anul acesta se remarca printr-o nota de inedit, si anume, pe linga aspectul interior al cladirii, parintii vor avea posibilitatea de a urmari cadrele didactice si elevii in timpul activitatilor scolare si extrascolare ce se desfasoara in fiecare clasa pe parcursul programului. Este un bun prilej de a ne face cunoscuta scoala si speram ca, din luna septembrie a acestui an, parintii de azi ai prescolarilor vor avea suficiente motive sa devina parintii de miine ai elevilor scolii noastre" a explicat directorul Ioana Patra. Astazi, se va desfasura activitatea metodica a comisiei invatatorilor cu tema "Este calculatorul un mijloc de comunicare?". Invatatoarele Georgeta Ursu si Adina Pavlovshi vor prezenta un soft-ul educational care trateaza aceasta tema, iar evaluarea activitatii comisiei se va realiza aplicindu-se metode moderne. Joi, elevii clasei a IV-a vor participa la concursul de puzzle "Romania - o tara a Europei", iar vineri se va desfasura activitatea cu tema "Apa, sursa vietii", in cadrul parteneriatului "Faceti si voi ca noi" dezvoltat de elevii clasei I C, inv. Georgeta Ursu, si grupele pregatitoare de la Gradinita nr. 34, educ. Anisoara Babencu, si Gradinita nr. 21, educ. Florica Sterian si Stana Pirosca. Activitatea cuprinde un concurs pe teme ecologice, confectionarea unui acvariu si realizarea revistei de caricaturi si epigrame pe teme ecologice. Zilnic, intre orele 18.00 - 19.00, vor avea loc concursuri sportive de volei, fotbal si sah.




Categorie articol: 

Comentarii