Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Vagoanele business class nu opresc si in statia CFR Braila

Brailenii nu vor avea prea curind ocazia sa calatoreasca in noile vagoane de lux ale Companiei Nationale CFR Calatori. Asa cum a explicat conducerea reprezentantei Galati a companiei, deocamdata, nici una dintre garniturile de tren care trec prin Statia CFR Braila nu au in compunere vagoanele de tren business. "Asa cum s-a stabilit la nivelul conducerii centrale a companiei, vagone de tip business vor intra, incepind cu 1 decembrie, doar in compunerea garniturilor ce fac legatura intre Bucuresti si Brasov. In mod exceptional, de Ziua Nationala a Romaniei, vor avea in compunere astfel de vagoane garniturile pe ruta Bucuresti - Alba Iulia. Pina in prezent, nu ni s-a comunicat o data de la care noile vagoane vor intra in compunerea garniturilor pe relatia Bucuresti Galati si retur sau alte rute care includ ca stationari si Gara CFR Braila", ne-a comunicat departamentul de relatii cu presa al CN CFR Calatori Regionala Galati. Dotarile vagoanelor business sint de invidiat si pot rivaliza cu orice alt vagon de calatori din lume: televizor pentru fiecare pasager, acces la Internet prin unde radio, precum si canapele de piele. Vagoanele business exclusiv si business standard au doua saloane cu fotolii din piele, un bar prevazut cu frigider, cuptor cu microunde si expresor de cafea, cabina WC vacumatica, instalatie de climatizare si usi culisante duble. Al doilea tip de vagon business are in plus facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii - exista lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat pentru acestia. Toate vagoanele au cite doua monitoare cu diagonala de 51 cm pentru afisarea informatiilor de interes general, display-uri montate in spatare pe care se pot urmari diverse programe, modul audio pentru casti cu posturi de radio si acces wireless la Internet. La asemenea dotari, cu siguranta va exista si un pret al biletului pe masura. Inca se fac studii de piata pentru stabilirea costului, care va fi superior celui de la Intercity clasa I. In functie de succesul pe care il vor inregistra noile garnituri, conducerea SNCFR intentioneaza sa introduca si un sistem GPS care sa stabileasca, in orice moment, pozitia exacta a trenului in trafic.




Categorie articol: 

Comentarii