Mergi la conţinutul principal

Un oras fara "Eugenia" este un oras mort!

Aflat intr-o evidenta lipsa de inspiratie, in ceea ce priveste posibile teme de discutie cu ziaristii, liderul PNG Braila, Ionel Alexandru, s-a apucat de dezgropat mortii, atacind, la ultima sa conferinta de presa, subiectul legat de ceea ce el considera a fi privatizarea esuata a societatii brailene "Demopan". Chiar daca privatizarea amintita a avut loc cu ani in urma si nu s-a intimplat in ultima vreme nimic nou, care sa aduca in actualitate subiectul, Alexandru s-a apucat, tam-nesam, sa atace "falimentarea" Demopan, si sa-si aminteasca de zilele bune in care el era senator si cerea explicatii pe aceasta tema. Alexandru a descris un tablou sumbru al urmarilor privatizarii, cu magazine inchise, cu oameni dati afara, cu utilaje transportate la Galati si a comentat indignat ca "Demopanul" a fost distrus si ca multe produse care faceau faima firmei, peste tot in tara, au disparut: "Unde s-a ajuns astazi? De la 1200 de salariati, la zero, de la fabricile de biscuiti si piine, la zero, nici una nu mai functioneaza, de la chioscurile existente la toate colturile de strada, la zero. Demopanul este egal cu zero. Simbolul piinii brailene, fabrica cunoscuta in intreaga tara pentru produsele sale, a fost distrusa".
L-am rugat pe liderul PNG sa numeasca un singur produs al "Demopan", despre care crede el ca ar fi fost de faima nationala, si care nu mai exista in ziua de azi, dupa preluarea societatii de catre firma "Galmopan". Alexandru n-a gasit alt exemplu decit biscuitii de tip "Eugenia", despre care si-a amintit cu drag si care ar fi fost de o calitate exceptionala. L-am atentionat pe fostul senator ca asemenea produse exista si acum pe piata, cel putin la fel de bune, ale mai multor firme, deci ar avea de unde sa aleaga. Raspunsul lui ne-a lasat fara replica: "Noi fabricam "Eugenia" si era apreciata in intreaga tara. O fi si acum "Eugenia", dar nu mai e produsul care era. A noastra era mai buna, asta e parerea mea".
Departe de noi gindul de a-l lua peste picior pe Ionel Alexandru, dar cel putin la fel de grav ni se pare faptul ca disparitia prematura a acestui produs a provocat si aparitia unui fenomen ingrijorator la Braila: tot mai putini parinti isi boteaza fetitele Eugenia. Si, orice ar spune unii sau altii, Eugenia este un nume frumos, nu-i asa domnu' Alexandru?

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro