Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Telekom inaugurează la Brăila cel de-al şaselea centru de servicii externalizate de tip call center

• centrul oferă companiilor o gamă largă de servicii de contact center: vânzări şi telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi • prin înfiinţarea acestuia, în oraşul nostru s-au creat 70 de locuri de muncă

 

Telekom Romania anunţă deschiderea la Brăila a unui centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii şi care preferă să se bazeze pe un furnizor profesionist şi cu experienţă în domeniu pentru această activitate importantă în multe domenii. În noul sediu din Brăila, Telekom Romania oferă pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări şi telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi. „Serviciile de call center sunt esenţiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienţilor lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiţiei în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională. Expertiza în ceea ce priveşte serviciile de call center este apanajul Telekom, prin prisma serviciilor pe care le oferim propriilor noştri clienţi, ceea ce ne-a poziţionat extrem de favorabil pentru a extinde acest tip de servicii şi a le oferi şi altor companii”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Brăila este al şaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre în patru oraşe: trei centre în Bucureşti şi câte unul în Bacău şi Craiova, cu un total de peste 500 de angajaţi.

“Brăila, ca şi celelalte oraşe în care desfăşurăm astfel de activităţi, este un centru universitar cu tradiţie, care ne-a permis să recrutăm forţa de muncă de care avem nevoie, cu un nivel de educaţie superior. Din acest punct de vedere am considerat Brăila ca fiind un oraş cu potenţial, dincolo de nevoile de început”, a adăugat Ovidiu Ghiman.

Sediul call centre-ului din Brăila se află pe Şoseaua Viziru, lângă Hotelul Triumph. Prin înfiinţarea acestuia s-au creat 70 de locuri de muncă pentru brăileni, 50 fiind deja ocupate, iar restul de 20 sunt disponibile, după cum a anunţat primarul Marian Dragomir într-o postare pe Facebook.

“Vreau să le mulţumesc celor de la Telekom pentru că au ales să transforme un spaţiu care stătea gol şi abandonat într-o clădire modernă de birouri, dar şi pentru că au adus  70 de locuri de muncă pentru municipiul Brăila. Noi, Primăria, am ajutat în ceea ce priveşte eliberarea cu maximă rapiditate a certificatului de urbanism şi a autorizaţiei de construire. În momentul în care documentele depuse au fost complete, a durat maxim o săptămână la fiecare dintre ele. Şi noi o să îi susţinem în continuare pentru amenajarea accesului care va fi prin lateralul clădirii”, ne-a declarat primarul Marian Dragomir.

Portofoliul de clienţi de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviaţie, retail - din România, dar şi din alte ţări precum Austria.

 




Categorie articol: 

Comentarii