Mergi la conţinutul principal

Te critique de nu te vezi

Nu scapam de Basescu nici pe canicula asta care aproape ne-a inghetat singele in vene. Cind toata lumea gindea ca marinarul s-a ascuns in vila de protocol de la Neptun (da, ma, aia in care s-a lafait si Ceausescu), pentru a inlocui cele 40 de grade de-afara cu alte 40 de grade, da' la sticla si neaparat cu gheata, deci cind toata lumea il stia la Neptun, unde credeti ca imi umbla Basescu? Prin Franta, bre. Sau poate ca nu a fost el in Franta, ci a venit Franta la el. Si nu toata Franta, de fapt, ci doar corespondentul revistei "Politique internationale", caruia presedintele i-a acordat un scurt, dar amplu interviu. Sa va mai spun ce a bombanit marinarul in acest interviu? Pai, a recunoscut ca Elena Udrea este amanta lui de 8 ani incoace. Aiurea, am vrut sa vad daca sunteti atenti. Evident ca Basescu a profitat de acest interviu, pentru a le mai trage o scatoalca tovarasilor sai de arme, la Tariceanu si Geoana ma refer. Si daca tot a donat un interviu francezilor, ma asteptam ca
Basescu sa vina cu ceva nou pe piata. Sa nu mai puna iar placa aia cu Tariceanu care a intervenit in favoarea lui Patriciu (nu ca nu ar fi asa) sau ca Geoana este reprezentantul structurilor neocomuniste (bineinteles ca asa este). Ma, dar dai si tu o data un interviu intr-o revista franceza (de parca noi nu avem jdemii de reviste) si atunci te apuci sa zici numai vechituri. In locul reporterului francez i-as fi spus-o lui Basescu, de la obraz: "Tataie, astea le-am citit si rascitit pe net, ai ceva nou sau inchid reportofonul?". Se vede insa treaba ca nici francezii nu au mai multi ziaristi decat are Romania. Pesemne ca si la ei trebuie sa bati cale de vreo 500-600 de kilometri pina sa dai ochii cu unul. Pe bune daca nu erau mai misto interviurile pe care le dadea Basescu in presa romaneasca. Mai cadeau guverne (Ciorbea), se lasa cu iesiri de la guvernare (PD), pe cind acum nimic, da' absolut nimic. Nici nu stiu de ce am mai scris acest articol de tot pacatu'.

Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda