Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Soţia prinţului William, mai puternică decât Michelle Obama

De la logodna ei cu prinţul William, tot ceea ce poartă Kate se vinde în câteva minute, acest lucru rivalizând doar cu impactul pe care Michelle Obama îl are asupra industriei de îmbrăcăminte, scrie dailymail.co.uk.
Rochia Reiss Shola pe care Kate a purtat-o la întâlnirea cu prima doamnă a SUA este cel mai puternic exemplu pentru a demonstra acest lucru. Imediat ce fotografiile cu ducesa de Cambridge au apărut online, producătorul de haine a început să expedieze rochiile în valoare de 340 de dolari la fiecare minut, iar traficul pe site-ul companiei a crescut cu 500 la sută înainte ca acesta să se blocheze.
Deoarece stocul de rochii a fost epuizat, versiuni ale acesteia s-au vândut pe eBay cu sume de până la 1.000 de dolari, iar traficul pe site-ul companiei Reiss a rămas cu 200 la sută mai mare decât în mod normal.
Frenezia creată de rochia lui Kate Middleton aminteşte de impactul avut de ţinuta J Crew purtată de Michelle Obama la emisiunea "Tonight Show" în 2008.
Totuşi, ţinuta purtată de prima doamnă a SUA a făcut ca traficul pe site-ul ce o vindea să crească cu numai 64%.
Kate Middleton are un impact asupra vânzărilor tuturor ţinutelor pe care le poartă. Acelaşi efect al vânzărilor a fost creat şi cu rochia Reiss pe care a purtat-o în fotografiile de logodnă, şi cu rochia albastră în valoare de 50 de lire pe care a purtat-o a doua zi după nunta cu William.
Chiar şi ţinutele de designer pe care Kate le alege se vând ulterior foarte bine. De exemplu, rochia Issa pe care a purtat-o la anunţarea logodnei, în valoare de 399 de lire, s-a vândut în câteva ore, iar stocul paltonulului Burberry în valoare de 650 de lire pe care l-a purtat în luna martie s-a epuizat la o zi după eveniment.
Anul trecut Michelle Obama a fost numită "femeia de 3 miliarde de dolari" atunci când stocul unei companii s-a epuizat după ce prima doamnă a SUA a fost fotografiată purtând creaţiile acesteia.
Analiştii financiari au descoperit că prima doamnă a SUA creşte valoarea economică a brandurilor pe care alege să le poarte cu 2.7 miliarde de dolari. Aceştia au estimat că o singură apariţie ar putea genera venituri de 14 milioane de dolari pentru o companie.




Categorie articol: 

Comentarii