Mergi la conţinutul principal

Situatia este critica si in Insula Mare

Nivelul mare al Dunarii nu provoca dificultati, ieri, doar in sectorul de dig Noianu-Chiscani, la Varsatura, ci si in Insula Mare, unde existau puncte pe dig, in care distanta dintre nivelul apei si coronament se redusese la doar 12 centimetri. Potrivit lui Dan Ionel, directorul Administratiei Nationale de Imbunatatiri Funciare, sucursala Arges, Ialomita, Siret, astfel de situatii se intilneau la in dreptul unor zone ca Patiu, Pantea-Cojocaru sau Tacau. "In aceste puncte se actioneaza pentru suprainaltarea digului cu saci de pamint. Executam, practic, acele diguri iepuresti, ce constituie o solutie provizorie la situatia data", ne-a precizat directorul Dan Ionel. Suprainaltarile si consolidarile de taluz sint executate atit de angajati ai ANIF si ai "TCE 3 Brazi" cit si de localnicii satelor amenintate. In sprijinul acestora au pornit, ieri, 30 de militari din cadrul Batalionului 72 Poduri Braila. Misiunea acestora va fi, dupa cum ne-a explicat directorul Dan, sa patruleze pe dig, pentru a depista din timp eventualele eroziuni. Militarii vor patrula noaptea, pentru a permite celor care lucreaza la consolidari sa se odihneasca.

Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda