Mergi la conţinutul principal

Simionescu, mulţumit de prestaţia Luxten

Primarul Aurel Simionescu a precizat recent câteva dintre planurile municipalităţii privind sistemul iluminatului public. Pornind de la ideea că autoritatea locală a demarat de curând procedura achiziţiei publice pe parte de consultanţă în acest proiect, edilul şef s-a arătat destul de interesat de rezultatul analizei ce urmează a fi făcută, menţionând că aceasta va fi extrem de importantă pentru realizarea noului caiet de sarcini. "Noi avem un contract cu cei de la «Luxten» care a fost încheiat pe o durată de 10 ani, dar în noiembrie expiră. Trebuie să achiziţionăm un alt serviciu. Şi, având în vedere complexitatea acestuia şi faptul că se va întinde pe o durată mare, probabil că va fi o licitaţie foarte interesantă pentru mai mulţi candidaţi. Cel care va câştiga va analiza contractul pe care l-am avut cu «Luxten» şi modul în care el a fost îndeplinit ca să vedem unde suntem în momentul acesta şi care ar fi propunerile pentru perioada următoare. Sunt două variante: să înfiinţăm noi un serviciu care să întreţină, să rezolve toate celelalte probleme, sau să facem aceeaşi procedură pe care am făcut-o în 2003, când am încheiat contractul cu «Luxten». O decizie va fi luată după această analiză care trebuie să fie una obiectivă, făcută de cineva neutru. Apoi se va întocmi un caiet de sarcini şi cu acesta vom porni licitaţia pentru serviciul propriu-zis", a declarat Simionescu.

"Există discuţii despre monitorizarea oricărei stingeri de lampă sau iluminatului pe porţiuni de stradă"

Primarul a precizat printre altele că din punctul său de vedere SC "Luxten Lighting Company" SRL şi-a îndeplinit sarcinile, însă nu a dorit să facă prea multe comentarii, explicând că preferă să vadă rezultatul analizei. Cu toate acestea, Simionescu a indicat că există anumiţi parametri de care municipalitatea are de gând să ţină cont în privinţa viitorului contract pentru iluminatul public. "Vorbim despre o evoluţie a tehnicii. Tehnologiile s-au dus departe în momentul acesta vizavi de corpuri de iluminat economice, lumină caldă - rece, posibilitatea ca nivelul de iluminat să fie progresiv în funcţie de situaţia de afară. Există discuţii despre monitorizarea oricărei stingeri de lampă sau iluminatului pe porţiuni de stradă. Ne-am mai uitat puţin la ce se mai întâmplă prin ţară şi am văzut, de exemplu cei de la Craiova reîncredinţează, prelungesc iluminatul din jumătate în jumătate de an, pentru că au fost contestaţii pe caietul de sarcini, pe modul în care a fost întocmit acesta. Tocmai de aceea vrem să apelăm acum la cineva care poate să ne spună aceste lucruri la modul profesionist şi obiectiv", a conchis sursa citată.
Reamintim că, autoritatea a lansat, recent, în SEAP, selecţia de oferte pentru atribuirea contractului intitulat "Serviciul de întocmire a Studiului de fezabilitate şi oportunitate şi a Documentaţiei de atribuire a gestiunii serviciului de iluminat public, precum şi acordării de asistenţă tehnică, economică şi juridică pe parcursul derulării procedurii, până la, după caz, semnarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Brăila inclusiv". Valoarea totală estimată a contractului este de 201.595,00 lei, fără TVA, iar potenţialilor ofertanţi li se cere constituirea unei garanţii de participare în cuantum de 4.032 lei. Procedura se derulează pe formula "cerere de ofertă", cu unic criteriu de atribuire "preţul cel mai scăzut". Data limită de depunere a ofertelor expiră pe 28 aprilie, ora 10.00, iar două ore mai târziu se deschid plicurile cu oferte.

 

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro