Mergi la conţinutul principal

Simionescu incearca "rebranduirea" Brailei

Primarul Aurel Simionescu are planuri mari pentru schimbarea la fata a orasului, iar printre variantele pe care le are in vedere pentru realizarea acestui deziderat se numara si rebranduirea Brailei. El considera ca schimbarea brandului poate fi o idee buna, daca la punerea ei in practica vor fi mobilizati nu doar subordonatii sai din Primarie, care sa vina cu propuneri sau diversi specialisti din oras, ci si societatea civila si in special tinerii care, desi nu au patalama la mina, sint "doctori", cind e vorba despre asa ceva: "Pornim de la faptul ca nu s-a stricat foarte mult in Braila, in ultima perioada, pentru ca nici nu s-a facut foarte mult si un prim pas am facut deja pentru schimbarea la fata a orasului, prin intilnirea cu arhitectii de renume din Romania, desfasurata miercuri, care va fi urmata de alte reuniuni de acelasi gen. Am decis sa solicit si o formula de colaborare cu societatea civila, care sa ne spuna cum se poate face cel mai bine reconstructia orasului in plan de imagine, cu ce sa ne prezentam noi in tara si in afara granitelor. Prima idee este aceea de “rebranding” a Brailei, pentru a da o noua marca orasului, in care sa antrenam tineri, elevi si studenti care au lucrat intr-un astfel de domeniu pe finantari nationale sau europene, studenti care invata in diverse tari si vin acum in vacanta acasa, cu o anumita imagine despre cum se vede Romania de acolo, dar si oameni de afaceri straini care isi desfasoara activitatea in Braila si personalitati locale din toate domeniile. Am lansat ideea, undeva in perioada zilelor Brailei vom incerca sa realizam o intilnire pe aceasta tema, astfel ca in 3-6 luni sa avem conturata o imagine despre modul cum poate fi prezentata Braila, adica un marketing administrativ: cum promovam imaginea Brailei, produsele ei, oamenii ei, etc".
L-am atentionat pe edil ca, cel putin pina acum, Braila este cunoscuta in tara prin trei lucruri: "La noi, la Braila, la tanti Elvira", "cutitarii de Braila" si Terente, insa acesta considera ca mai sint si alte lucruri care pot defini orasul: "Am pornit de la faptul ca atunci cind ma duc undeva si spun ca sint de la Braila, toata lumea ma intreaba de peste si camasi. Poate ca trebuie sa discutam si acest lucru, daca aceste doua secvente ne avantajeaza si in ce masura promovarea lor ne ajuta. Inainte ne mai intrebau de excavatoare, dar acum nu ne mai intreaba, despre celofan, nu ne mai intreaba, dar e adevarat ca ne intreaba despre Dunare, de Insula Mica a Brailei, etc. Daca vreti, este si acea brinza de Braila, care a ramas ca marca, desi brinza respectiva nu mai este pe piata".

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro