Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Scolile din Gradistea si Chiscani desfasoara activitati focalizate pe copiii dezavantajati

Scolile si gradinitele din Gradistea si Chiscani, partenere in cadrul subproiectului "Crearea mediului educational incluziv in scoala", au organizat, in aceasta perioada, manifestari cultural - artistice dedicate celor mai importante doua evenimente ale lunii, respectiv: 15 ianuarie - nasterea poetului national Mihai Eminescu si 24 ianuarie - Ziua Unirii Principatelor. Subproiectul raspunde unei noi prioritati a reformei invatamintului romanesc, si anume realizarea accesului la educatie a populatiei scolare defavorizate: copiii de etnie roma si cei cu cerinte educative speciale, si integrarea lor in invatamintul de masa. In fiecare scoala si gradinita, alaturi de copii au fost invitati sa participe si parintii acestora, care s-au bucurat impreuna cu cei mici de festivitatile puse la punct de cadrele didactice din cele doua unitati. Subproiectul face parte dintr-un proiect mai amplu derulat la nivel judetean intitulat "Scoala comunitara activa", proiect in care sint incluse si alte institutii de invatamint din judetul Braila. Subproiectul "Crearea mediului educational incluziv in scoala" de la Gradistea si Chiscani a inceput anul trecut in luna octombrie si este programat sa se finalizeze in luna iunie a acestui an. Activitatile se desfasoara sub atenta observatie a directorilor celor doua scoli partenere: prof. Didina Tiganus si prof. Corina Toba - de la Scoala Chiscani si prof. Ioan Zamfir si prof. Eugenia Miron - de la Scoala Gradistea, care urmaresc dezvoltarea practicilor de tip incluziv si participarea activa a copiilor de etnie roma si a celor cu cerinte speciale. "In lunile urmatoare, schimbul de experienta dintre scolile Gradistea si Chiscani va continua cu alte activitati prilejuite de diverse evenimente, iar de data aceasta, vom incerca sa le realizam in comun", a anuntat inv. Fanica Batareanu, coordonatorul proiectului.




Categorie articol: 

Comentarii