Mergi la conţinutul principal

S-a reorganizat Primaria

Consilierii municipali au aprobat, ieri, statul de functii, numarul de personal, structura organizatorica si repartizarea functiilor pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului. Astfel, in urma acestei reorganizari, a rezultat un numar de 293 de functii, din care 3 functii de demnitate publica, 29 de functii publice de conducere, 220 functii publice de executie si 41 de personal contractual. Asa cum se arata in expunerea de motive de la acest proiect, la intocmirea structurii organizatorice, "s-a tinut cont de legislatia aparuta in perioada 2007 - 2008, de necesitatile impuse de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana si nu in ultimul rind, de crearea unei structuri organizatorice flexibile, menite a raspunde cerintelor majore impuse administratiei pulice locale, atit in aceasta perioada, cit si in viitor".
Au fost astfel organizate un numar de 7 directii si compartimente aflate in subordinea primarului, viceprimarului si a secretarului. Pentru accesarea fondurilor structurale si implementarea proiectelor si a programelor de dezvoltare, Directia de Strategii Locale si Regionale a fost reorganizata in Directie de Strategii, Programe si Proiecte de Dezvoltare, Relatii Internationale, avind in structura 3 servicii (Analize, Studii Elaborare Proiecte si Programe de Dezvoltare, Implementare si Monitorizare si Control Programe si Proiecte de Dezvoltare, Informatica), un compartiment de Licitatii Proiecte, Programe, Buget si Relatii cu Publicul.
Totodata, a fost infiintata Directia de Cultura, Invatamint, Sport, Turism prin reorganizarea Directiei de Indrumare si Control. Tinind cont de legislatia existenta in domeniul urbanismului, investitiilor, utilitatilor publice, cadastrului imobiliar si a patrimoniului public si privat precum si de necesitatea unor paliere decizionale flexibile si responsabile, au mai fost infiintate inca 3 directii - Institutia Arhitectului sef, Directia Tehnica si Directia Patrimoniu. Institutia Arhitectului sef cuprinde - compartimentul de Planificare, Dezvoltare si Strategie Urbana, compartimentul Avize si Acorduri Unice, compartimentul GIS, Serviciul Disciplina in Constructii, Serviciul Autorizatii in Constructii si compartimentul Regularizari Taxe. Directia Tehnica cuprinde pe linga Serviciul Investitii, Serviciul Avizare, Monitorizare Lucrari Publice si Edilitare, compartimentul Protectia Mediului, Compartimentul Indrumare Asociatii de Proprietari si Unitatea Municipala pentru Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitati Publice. Directia Patrimoniu are in componenta Serviciul Cadastru, Serviciul Patrimoniu Public si Privat, un compartiment Licitatii, Contracte Imobiliare Domeniu Public si Privat si Biroul Administrativ. In subordinea directa a primarului s-a infiintat si Corpul de Control al primarului, prin reorganizarea structurii aflate in componenta Directiei de Indrumare si Control. Tot in subordinea primarului s-a infiintat Compartimentul Strategii si Management de Proiect, avind in componenta functii contractuale ce nu exercita prerogative de functie publica.
Precizam ca prin reorganizare, numarul functiilor publice de conducere din primarie a crescut de la 29, cum erau pina acum, la 35. De asemenea, numarul functiilor publice de executie a crescut de la 220 la 261.
Intrebat in cadrul sedintei CLM de ieri de catre consilierul liberal Petrica Popa, daca, concomitent cu cresterea numarului angajatilor va creste si spatiul pus acestora la dispozitie, cunoscut fiind faptul ca primaria a devenit extrem de ingramadita, primarul a explicat ca are in vedere doua imobile in care sa se mute unele servicii, dar ca nici numarul angajatilor nu va creste in mod real prea curind: "Este fosta cladire a DSP de pe Pensionatului, in care probabil vom amenaja niste birouri, mai e si cladirea Casei Casatoriilor de pe Vapoarelor, in care se va muta Starea Civila... Deocamdata, asta e. In plus, unele dintre posturile nou create nu se vor ocupa prea curind, deoarece inca nu s-a dat unda verde la angajari. Noi le-am creat pentru ca va fi nevoie de ele, iar la un moment dat vor fi ocupate", a mai adaugat primarul.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro