Mergi la conţinutul principal

Psihoza cumpărăturilor de teama Coronavirusului a lovit puţin şi Brăila

• spaima de Coronavirus creşte vânzările marilor hipermerketuri din ţară • brăilenii au intrat în “trend” şi au început aprovizionarea, concentrându-se cu precădere asupra rafturilor cu produsele aflate “la ofertă” • valul de cupărături s-a manifestat din plin marţi seară • miercuri, situaţia s-a mai calmat •cele mai “vânate” produse alimentare sunt făina, mălaiul, uleiul şi apa plată•

 

În ţară, rafturile marilor supermarketuri au început să se golească pe fondul isteriei create de coronavirus. Oamenii au început să cumpere masiv alimente speriaţi de o eventuală criză generată de epidemie.

“Modelul” cumpărăturilor masive a fost importat din Italia, acolo unde mai multe oraşe au fost închise după confirmarea unor cazuri de îmbolnăvire.

În Brăila, în seara de marţi, 25 februarie, s-a făcut simţit primul val de creştere al volumului de alimente destinate aprovizionării pe perioada eventualei crize  epidemiologice, mai multe supermarket-uri din oraş fiind luate cu asalt de brăilenii impacientaţi.

Miercuri în jurul prânzului, se pare că situaţia s-a mai liniştit un pic. Pentru a ne convinge am fost în două supermarketuri din oraş, respectiv la magazinul Kaufland - Dorobanţilor şi Carrefour - Râmnicu Sărat.

În Kaufland era un pic mai aglomerat decât într-o zi normală de cumpărături, iar brăilenii începuseră deja aprovizionarea pentru eventuala apocalipsă, golind în general rafturile cu produse aflate la oferte. La Carrefour era mai linişte decât la Kaufland, se putea observa doar lipsa produselor din cadrul ofertelor, iar managerul magazinului ne-a asigurat că n-au înregistrat vânzări colosale comparativ cu panica generată de avaria magistralei de apă de anul trecut.

După vizita la cele două hipermarketuri, am putut constata că în topul alimentelor pentru provizii preferate de către brăileni se află făina, mălaiul, uleiul şi apa plată. Din câte se pare, chiar dacă sunt speriaţi de o eventuală epidemie, brăilenii sunt totuşi atenţi şi la cheltuieli, astfel că primele stocuri epuizate sunt cele cu preţ redus din cadrul ofertelor.

 


Invităm cititorii la dialog civilizat şi constructiv, bazat pe respect faţă de autori sau alţi cititori. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare. Aceste tipuri de comentarii vor fi şterse de către moderatori şi pot duce până la blocarea accesului la a mai posta comentarii pe obiectivbr.ro. Totodată, autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate. Pentru a avea acces la comentarii si a putea comenta trebuie sa fiti logati in disqus.com / facebook.com / google.com / twitter.com in browserul in care accesati site-ul nostru.


 

 
 

• Director general: Monica Paraschiv

• Director: Silvia Preda

• Şef departament publicitate: Sorin Preda

• Redactor Şef: Florentin Coman

• Redactor Şef Adjunct: Ionuţ Condoliu

  • Adresa: Brăila, Str. Mihai Eminescu, nr. 56, etaj 2
  • Telefon: 0239-611053
  • Fax: 0239-611054
  • E-mail: redactie@obiectivbr.ro