Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Proiectul "Punti peste plaiuri" al Scolii "Ion Creanga" a ajuns la etapa a III-a

Un grup de copii cu cele mai bune rezultate la invatatura, din clasa a VI-a E de la Scoala "Ion Creanga", insotiti de profesoara Angela Olaru, au petrecut citeva zile incintatoare la Tirgoviste impreuna cu alti copii si profesori de la Scoala nr. 4 Cugir. Actiunea s-a desfasurat in cadrul proiectului "Punti peste plaiuri", demarat inca de anul trecut de un grup de profesori de la scolile "Ion Creanga" din Braila si nr. 4 din Cugir: Angela Olaru, Lucia Anghel si Ana Bozdoc, fiind a treia etapa a proiectului educativ. Primele doua etape s-au desfasurat in 2005, la Cugir si Braila. Obiectivele acestui proiect au fost amintite de prof. Angela Olaru. "Elevii au reusit sa cunoasca modul de viata, obiceiurile si traditiile locuitorilor, sa identifice elementele de arhitectura medievala, sa descopere valorile laice si religioase, sa-si formeze si dezvolte comportamentul civic, sa descopere leaganul slovei scrise de la poetii Vacaresti pina la Caragiale, sa-si armonizeze activitatile in echipa prin asumarea de roluri si responsabilitati. Am urmarit descoperirea de catre elevi a elementelor de unitate in diversitate din evolutia etno-culturala, istorica, economica a Targovistei in comparatie cu asezarile de provenienta, respectiv Braila si Cugir. Am fost impresionata cit de bine ne-au primit autoritatile din Targoviste si cit de amabil a fost primarul Maricescu al comunei Aninoasa" a explicat prof. Angela Olaru.
In cele citeva zile elevii au vizitat Muzeul de istorie, Curtea Domneasca si Biserica, Turnul Chindiei, localitatile Vacaresti si I.L.Caragiale, Muzeul scriitorilor targovisteni si minastirea Dealu. In fiecare seara au fost organizate concursuri de istorie si de creatie "Pe urmele lui Caragiale", cei mai buni elevi fiind premiati. Urmatoarea etapa din acest an scolar se va desfasura in iunie, proiectul educativ fiind planificat sa se desfasoare timp de patru ani.




Categorie articol: 

Comentarii