Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Program de educatie rutiera adresat elevilor

Elevii din cadrul Grupului Scolar "George Vilsan" Faurei au invatat cum trebuie sa circule pe strada, ce semnificatie au culorile semaforului si care sint locurile de joaca pentru ei. Saptamina trecuta, politistii braileni i-au vizitat pe micutii din clasa a II-a B si le-au vorbit despre siguranta rutiera. Actiunea face parte din Programului de educatie rutiera "Siguranta pentru toti" destinat elevilor din clasele I-IV, ajuns la cea de-a doua etapa.
Astfel, conform protocolului de colaborare si regulamentului concursului, au fost desfasurate activitatile prevazute in aceasta etapa, respectiv contactarea unitatii de invatamint si a clasei din care face parte elevul desemnat printre cei opt cistigatori ai primei etape. De asemenea, ofiterul de prevenire din cadrul Compartimentului de Analiza si Prevenire a Criminalitatii din Inspectoratul de Politie al Judetului (IPJ) Braila a prezentat un curs de siguranta rutiera in scoala cistigatoare. "Cursul a fost sustinut la clasa a II-a B din cadrul Grupului Scolar “George Vilsan” Faurei. In deschidere, ofiterul de prevenire a felicitat elevul care a realizat desenul nominalizat printre cele opt cistigatoare, incurajind astfel de initiative, apoi ora de educatie rutiera a continuat cu prezentarea interactiva a lectiei “Zebra, cel mai bun prieten al pietonului”", a precizat purtatorul de cuvint al IPJ, subinspector Jenel Sogor.
Copiii au fost implicati activ in aceasta actiune, fiindu-le prezentate si alte aspecte privind educatia rutiera adresata lor, precum felul in care trebuie sa circule sau locurile unde se pot juca. Elevii au fost incintati de activitatea desfasurata si s-au dovedit a fi buni cunoscatori ai regulilor de circulatie adresate celor mici. In finalul cursului, politistii i-au incurajat pe copii sa participe la etapa finala a concursului prin realizarea unor lucrari individuale si colective, care sa-i claseze pe podium, printre cistigatorii finali.




Categorie articol: 

Like / Share

Comentarii